פרוביוטיקה לתינוקות מה חשוב לדעת

אין דבר מרגש ומשמח יותר מתינוק חדש שנולד. הוריו של כל תינוק רוצים להעניק לו את הטוב ביותר בכל התחומים. אחד התחומים החשובים ביותר מהרגע שתינוק נולד, הוא כמובן התחום הנוגע לתזונת התינוק

כל אם בוחרת האם להניק את התינוק הנולד או לבחור בעבורו תחליף חלב. לא פעם, אי הנקה היא איננה פרי בחירתה של האם. נשים רבות אינן מצליחות להניק מסיבות שונות ובשל כך, הן חשות אכזבה רבה ולא פעם גם חששות הנוגעות לתזונת התינוק. כדאי מאוד לדעת שכיום קיימים תחליפי חלב מתקדמים מאוד אשר מכילים את המרכיבים החיוניים, האיכותיים והטובים ביותר עבור כל תינוק.

כיצד בוחרים תחליף חלב לתינוק

הורים רבים מוצאים את עצמם תוהים, איזה תחליף חלב יהווה את המזון הטוב ביותר לשלבים הראשונים בחייו של התינוק שלהם. בכדי לבחור תחליף חלב ראוי עבור התינוק שלכם, חשוב מאוד לבדוק מהו המוניטין של כל תחליף חלב בשוק: כלומר, עד כמה תחליף החלב מוכר וכמה הורים בוחרים בו כתחליף החלב עבור התינוק שלהם.

מכיוון שבחודשים הראשונים לחייו של התינוק, תזונתו מבוססת רק על תחליף החלב, הרי שעל תחליף החלב להכיל את כל הרכיבים הבסיסיים, הטובים והחיוניים להתפתחותו התקינה של התינוק. יש לבדוק בטרם בוחרים תחליף חלב האם הוא מכיל ראשית כל את כל הרכיבים החיוניים והנחוצים בתזונת תינוק. שנית, יש לבחור בתחליף חלב עם תוספות שונות שיכולות לסייע לתינוק מבחינות שונות, כך למשל: ישנם תחליפי חלב המכילים רכיבים שונים שמטרתם היא להקל על תופעת הגזים אשר גורמת סבל רב כמעט לכל תינוק בחודשיו הראשונים. כמו כן, ישנם תחליפי חלב עם מרכיבים פרוביוטיים, אשר מסייעים לשמירה על בריאותו של התינוק.

מה הקשר בין פרוביוטיקה לבריאות התינוק

מערכת החיסונית של תינוקת הינה מערכת חיסונית חלשה. תינוק אשר חשוף לחיידקים, יחלה באופן קל ומהיר יותר. על מנת להגן על בריאותו של התינוק, יש לבחור בתחליף חלב שיחזק את ההגנה החיסונית שלו. תחליף חלב אשר מכיל חיידקים פרוביוטים ידידותיים,

פרוביוטיקה לתינוקות  הוא מרכיב אשר מטיב עם גופו של כל תינוק ומסייע למערכת החיסונית שלו להיות חזקה יותר. כלומר, תינוק אשר מקבל תחליף חלב המכיל את הרכיבים הללו, יהיה מוגן יותר מתחלואה שתתפתח בשל הדבקות בחיידקים שונים. חיידקים פרוביוטיים הם חיידקים אשר קיימים גם בחלב אם.

הוכחה מחקרית ליעילותה של הפרוביוטיקה על בריאותו של התינוק

במחקר מקיף אשר נערך בישראל, נבדקו תינוקות בריאים אשר שוהים במעונות. נמצא כי תינוקות שאכלו תחליף חלב המועשר ברכיב פרוביוטי, הם תינוקות אשר חלו פחות במחלות חום ושלשולים. מכיוון שידוע כי שהייה של תינוק במעון, יחד עם תינוקות נוספים אשר מעבירים חיידקים לא פעם אלו מאלו, זהו דבר שגורם לא פעם לתחלואת תינוק, הרי שמחקר דווקא במעונות הוא הדרך הטובה ביותר להוכיח את יעילותה של הפרוביוטיקה והשפעתה על בריאותו של התינוק ועל חיזוק המערכת החיסונית שלו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *