פרופסור גמזו: "אם ניכנס לסגר – נצא ממנו עם מערכת מתוקתקת"

"שרי הממשלה לא מפנימים עד הסוף את המורכבות והקושי"

ההתקפות על הפרויקטור פרופסור גמזו ממשיכות להגיע מצד השרים והחכי"ם ודומה שאיש לא מפנים את תקידו החדש ואת השעה הקשה בפניה עומדת המדינה לאור מצב התחלואה שהולך ועולה.

בראיון לווינט אומר גמזו:

"אם ניכנס לסגר – נצא ממנו עם מערכת מתוקתקת. שרי הממשלה לא מפנימים עד הסוף את המורכבות והקושי, גם של האזרחים, גם של הורדת התחלואה בערים וגם של הצורך של הציבור לראות פעולות שנועדות להוריד את התחלואה – כי הם נחנקים".

עוד אמר:

"בעת הזו בעת משבר הקורונה העולמי, בעלי תפקידים צריכים לקבל החלטות קשות ומורכבות. אני לא מבין את ההתקפה הזו של ח"כ זוהר. הציבור מצפה להחלטות מורכבות וקשות ולא למתווים. אני לא רוצה לעקוף את הבעיה".

לדעתו אין לפתוח את שנת הלימודים בערים האדומות:

"חוץ מבערים אדומות. זו ההמלצה והבקשה שלי – וההחלטה המתבקשת מהקבינט האחרון. לצערי, לא התקבלה החלטה".

לגבי הנסיעה לאומן והמתקפה נגדו:

"לא חושב שהמתקפה של ח"כ מיקי זוהר נגדו בכל הקשור לנסיעות לאומן שבאוקראינה נעשתה בשליחות ראש הממשלה. נכון שראש הממשלה לא שולל את המתווים שהוצעו על-ידי חסידי ברסלב, אבל בסופו של דבר אני מחליט מבחינה מקצועית. אין לי סמכות מלאה והדרך שלי להעביר את שיקול הדעת המקצועי היא לא רק בדרכים הרגילות, אלא גם באמצעות אוקראינה. כך מנהלים את הקורונה – בקשר מדינתי בין גורמי המקצוע".

לגבי תפיסת עולמו לניהול המדינה בשיטת הרמזור:

"ברמזור המרכיב העיקרי הוא שיעור הבדיקות החיוביות בכל רשות מקומית. לכן אנחנו נראה עלייה בשיעור הבדיקות לאחר אישור מתווה הרמזור. לשמחתי, נראה גם עלייה בכמות החולים, וזה טוב, כי המשמעות היא קטיעה של שרשראות ההדבקה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *