פרופ' רן בליצר לעיתונאים החרדים: "כל הדבקה עכשיו זאת הדבקה בזן הבריטי"

בתדרוך מיוחד לתקשורת חרדית שנערך היום אמר פרופ' רק בליצר ראש צוות המומחים במגן ישראל וראש מכון המחקר והחדשנות בכללית: ישראל נקטה בצעדים דרסטיים בתחילת המגפה וכל העולם צעד בעקבותיה, בזכות זה סיימנו את הגל הראשון עם מינימום נזק

"מבצע החיסונים של ישראל הוא הצלחה שאף מדינה לא מתקרבת אליו. ציפינו לתוצאות פחות טובות בחיים האמתיים, אולם המציאות הרבה יותר טובה ומלמדת על היעילות הגבוהה של החיסון שזו דרמה די גדולה בעולם הרפואי", את הדברים אמר פרופ' רן בליצר ראש מערך החדשנות של כללית וראש צוות המומחים במגן ישראל בתדרוך מיוחד לתקשורת החרדית.

המפגש המיוחד נערך היום לעורכים, עיתונאים ובכירי התקשורת החרדית בהשתתפות פרופ' רן בליצר ראש מערך החדשנות ומכון המחקר של כללית וראש קבינט המומחים של מגן ישראל. במהלך התדרוך הציג פרופ' בליצר את ההתמודדות הלאומית עם נגיף הקורונה, לצד התמודדות כללית עם מבצע החיסונים ועם היערכות לשימור ההישגים הרפואיים במלחמה נגד הנגיף. "ישראל נקטה בצעדים דרסטיים בתחילת המגפה וכל העולם צעד בעקבותיה, בזכות זה סיימנו את הגל הראשון עם מינימום נזק" אמר בליצר. לאחר התדרוך נערכה הרמת כוסית לרגל חג הפסח עם מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון, ומנהל המגזר החרדי הרב אברהם קונסקי.

מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון סקר את השנה האחרונה, שנת הקורונה ואמר "אנו מתייחסים לציבור המבוטחים בסטנדרט גבוה ביותר, ומעניקים את השירות הכי מקצועי, כולנו מחויבים לעצמינו ולסביבה שלנו.יש לציין בהערכה את הרפואה בקהילה וצריך לזכור שרוב חולי הקורונה בישראל טופלו במסגרת הקהילה. אנחנו הקדשנו עשייה עניפה למען החולים ועושים הכל כדי למנוע תחלואה נוספת חלילה. ובנוסף אנו עושים כל מאמץ להתאים את עצמנו לכל מגזר ובוודאי למגזר החרדי שבו יש צורך מיוחד להתאמה".

פרופ' דודסון הזכיר את אחוזי המתחסנים ואמר כי "92% ממבוטחי כללית מעל גיל 50 כבר מחוסנים, היעד היה להגיע ל-90% ועברנו אותו בהצלחה. גם בגילאים הצעירים, אנו מובילים עם אחוזים גבוהים מאוד. מעל 80% ממטופלי כללית מגיל 16ומעלה כבר התחסנו ואנחנו עושים כל מאמץ לחסן את הנותרים. המגזר החרדי הוא דוגמא לכלל המגזרים בישראל" סיים פרופ' דודסון.
.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *