פרוש: יש כאוס במירון. הרבה חסידויות לא יודעות אם בכלל יבואו

ח״כ מאיר פרוש לגלסנר ב׳קול ברמה׳:״יש כאוס במירון – הגורמים האחראים מסרבים לקחת אחריות, עד רגע זה יש קהילות שנהגו כל שנה לעשות אירועים במירון ועד עתה אין להם מושג איפה הם עושים זאת. יש הרבה מתחמים שאפשר לפתוח. אך יש הרבה תירוצים למה אי אפשר לפתוח אותם. אני מאוכזב״.

ח״כ מאיר פרוש בראיון לגלסנר ב׳קול ברמה מתייחס לבלאגן במירון׳:״יש כאוס במירון – הגורמים האחראים מסרבים לקחת אחריות, עד רגע זה יש קהילות שנהגו כל שנה לעשות אירועים במירון ועד עתה אין להם מושג איפה הם עושים זאת. יש הרבה מתחמים שאפשר לפתוח. אך יש הרבה תירוצים למה אי אפשר לפתוח אותם. אני מאוכזב״.

לדבריו, "אני צריך לבדוק את עצמי אם אני עושה את המוטל עלי ועושה את הדברים שלשמם נשלחתי או לא. אם נפגשתי עם שר כזה או אחר זה לא העניין. אני לא מתנצל שאני עושה את מה שהרבנים ששלחו אותי מורים לי".

על פרישת כלפון אמר פרוש, "יש מעלה אחת בזה שכלפון לא חבר כנסת. לפחות עכשיו הוא לא יעלה להר הבית ויעבור על איסור כרת עם התואר חבר כנסת".

ניצב (בדימוס) אריק יקואל המשמש יועץ לפרויקטור מירון לגלסנר בקול ברמה אמר בראיון:״יש קיצוניים שדואגים לחבל בהכנות להילולה במירון ואני מצר על כך. אחרי האסון אין לנו את היכולת להתפשר בבטיחות. את הכללים שהיוו בסיס למתוה קבעה ועדת החקירה״.

עו"ד ערן בקר המייצג חלק ממשפחות אסון מירון לגלסנר ב'קול ברמה':"העיסוק בפיצויים הוא שולי. מה שצריך להעסיק אותנו זה שאסון מירון היה צפוי. ! הכתובת היתה חקוקה על הקיר ! שום פיצוי כספי לא יחזיר את המנוחים, אבל המדינה על רשויותיה, חייבת לקחת אחריות על המציאות שהיא ברשלנותה הסדרתית יצרה!!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *