פרוש מחזיר אש: "גם שס פונים לחסידויות שלנו"

חבר הכנסת מאיר פרוש התייחס בראיון לרונן כץ בקול ברמה לטענות מצד מפלגת שס כי יהדות התורה גונבת להם מצביעים ספרדים, "לא גונבים קולות"

חבר הכנסת מאיר פרוש התייחס בראיון לרונן כץ בקול ברמה לטענות מצד מפלגת שס כי יהדות התורה גונבת להם מצביעים ספרדים. "מעולם לא אמרנו שאנחנו לא מעוניינים בקולות של מצביעים ספרדים", הבהיר פרוש, "יש ראשי ישיבות ספרדיות שתומכים בנו. בבחירות אין דבר כזה שלא פונים לקהלים אחרים ואני בטוח ששס עושים ההיפך"..

סגן השר מאיר פורוש הוסיף בראיון לרונן כץ בקול ברמה,ג על ניהול הקמפיין, "אנחנו למעלה מחודש עסוקים לקראת יום הבחירות כדי שהכל יהיה מוכן להסתערות ברגע הנכון. ביום רביעי נדע אם הצלחנו לגעת בקולות החרדים שלא מחוברים למסגרת אבל ברגע האמת הם יודעים שהם צריכים לחזק את יהדות התורה".

פרוש הזהיר מפני הקהילות החסידיות שמתכוונים להמנע,י"ש קהילות שחושבות שהן צריכות להמנע ואנחנו מתכווננים אליהם ולכן יש מטות נפרדים שמכוונים למטרה אחת להביא להצבעה ליהדות התורה".

על ישיבה אפשרית בממשלת גנץ אמר פרוש, "אני אומר ארבע פעמים לא. לא נשב עם גנץ כי לפיד איתו ואין מצב שהוא לא ישתלט עליו כמו שהשתלט על נתניהו. היה לנו טוב עם נתניהו ונלך איתו. אנחנו בגוש הימין ואין מה לשאול יותר בעניין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *