פרסום ראשון: דרעי היה אמור להתמנות לפרוייקטור – ומי טירפד את המינוי?

לאתר 'אקטואליק' נודע כי אמש היה אמור השר אריה דרעי להתמנות ע"י ראש הממשלה לפרוייקטור שאחראי על כל ענייני המגזר החרדי סביב נושא הקורונה. המינוי היה מוסכם על ראשי המפלגות החרדיות וגם על ראש הממשלה. אלא שיולי אדלשטיין שר הבריאות מטעם הליכוד, הצליח לטרפד את המינוי המיוחל

 

התפשטות הקורונה במגזר החרדי והיחס הממשלתי בענייני הסגר, בתוספת האכיפה הקשה של המשטרה, מעוררת את הציבור שזועם על הנציגים החרדים בכנסת.

הזעם הציבורי בא לידי ביטוי בכנסת, לאחר שחברי הכנסת החרדים החליטו לנסות ולהשפיע סביב שולחן הממשלה, ובמהלך היום נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מנת לראות כיצד ניתן לשנות את האכיפה הקשה של המשטרה, וכן שינוי במדיניות הסגר סביב השכונות החרדיות.

לאתר 'אקטואליק' נודע כי אמש היה אמור השר אריה דרעי להתמנות ע"י ראש הממשלה לפרוייקטור שאחראי על כל ענייני המגזר החרדי סביב נושא הקורונה. המינוי היה מוסכם על ראשי המפלגות החרדיות וגם על ראש הממשלה.

אלא שיולי אדלשטיין שר הבריאות מטעם הליכוד, הצליח לטרפד את המינוי המיוחל, כיוון שסירב לתת סמכויות לשר דרעי בעניין התפשטות הנגיף, דבר אותו יו"ר ש"ס לא היה מוכן לקבל, בטענה שכך לא יצליח להביא לשינוי בהתפרצות המגפה באזורים חרדים בישראל.

פנינו לשר הבריאות יולי אדלשטיין במטרה לקבל את תגובתו, אך למרות הפצרות חוזרות ונשנות, זו טרם התקבלה במערכת.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנונימי. מה הקנאה

    מפריע לך שגם ראש הממשלה יודע שהוא הכי מוצלח ועם קבלות

    בני |
    הגב
  2. די עם דרעי. הוא לא עושה כלום בשביל החרדים

    ששלחו אותו . דרעי היה פעם בולדוזר. כבר כמה שנים שהוא לא עושה. נתניהו ודרעי אם היו חכמים היו צריכים לזוז להודות שתש כוחם ולתת למישהו אחר לעבוד. (האמת קשה למצוא מישהו אבל צריך לנסות. כי הם כבר לא)

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב