פרסום ראשון: כך יעזור נתניהו ליהדות התורה לקחת קולות מעוצמה יהודית

ראש הממשלה ביקש מראשי יהדות התורה לעשות ככל שביכולתם לפנות לרבני הציונות הדתית השמרנית שנמנים על מצביעי עוצמה יהודית, ולנסות להוציא מהם תמיכה אפשרית עבור יהדות התורה

המערכת הפוליטית התעוררה הבוקר לימים מדיניים ביותר, בעקבות העיסוק הרב שצפוי להיות השבוע בתכנית המאה של טראמפ וארה"ב, אך המשמעויות הפוליטיות שיקרו השבוע כתוצאה מהפגישות של שני הטוענים לכתר, צפויות להשפיע על כמות המנדטים בעוד קצת יותר מחודש.

רגע לפני שהוא עוזב את הארץ לטובת העיסוק בסיפוח השטחים לטובת מדינת ישראל, ואולי גם שלום אפשרי עם שכנינו. ראש הממשלה מנסה למקסם את הקולות האפשריים מימין למפלגת הליכוד, ולשם כך יש לו מטרה אחת למנוע איבוד קולות מיותר למפלגות שלא צפויות לעבור את אחוז החסימה.

אז איך עושים את זה? לאתר 'אקטואליק' נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען שיהדות התורה היא המפלגה היחידה שיכולה להציל את קולות הימין, שצפויים להצביע לאיתמר בן גביר ומסתכנים באי העברת אחוז החסימה.

על פי בכיר במפלגת 'הליכוד' ראש הממשלה ביקש מראשי יהדות התורה לעשות ככל שביכולתם לפנות לרבני הציונות הדתית השמרנית שנמנים על מצביעי עוצמה יהודית, ולנסות להוציא מהם תמיכה אפשרית עבור יהדות התורה, ובכך להציל קולות חשובים שלדבריו היו הולכים למפלגה שמסתכנת באי העברת אחוז החסימה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *