פרסום ראשון: נשיא המדינה ינסה לשכנע את נתניהו להקים ממשלה עם כחול לבן ולאח"מ לצרף את בלוק הימין

על רקע הניסיונות שלו למנוע בחירות שלישיות, ינסה רובי ריבלין לשכנע את נתניהו להיכנס לממשלת אחדות עם כחול לבן, ואלה בתמורה יסכימו שנתניהו יהיה ראשון ברוטציה. לאחר ההסכמות בין שתי המפלגות יצרפו השניים את בלוק הימין לממשלה שכבר התגבשה, הערכה בליכוד שראש הממשלה יסרב

על רקע החשש מבחירות בפעם השלישית, פרסם נשיא המדינה את לוח זמני הפגישות הפוליטיות שיקיים היום, במסגרת המגעים היומיומיים למען הרכבת ממשלה והמאמצים הקדחתניים להקמת ממשלה. כאשר בין הייתר הוא מתכנן להציע לנתניהו שינוי כלשהו במתווה הקודם זאת במטרה להקים ממשלה בהקדם.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הודיע כי ייפגש היום, יום שלישי, כ"א בחשוון, 19 בנובמבר, עם השר רפי פרץ, ח"כ ניצן הורביץ וצוות המו״מ הקואליציוני של סיעת הליכוד בראשות יו״ר המפלגה וראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגישות נקבעו בהתאם לבקשת המוזמנים ובתיאום מולם. המועדים אינם סופיים ויתכנו בהם שינויים בהתאם לבקשות המשתתפים:

בשעה 13:45 יפגש הנשיא עם השר רפי פרץ
בשעה 18:00 עם ח״כ ניצן הורביץ
בשעה 19:15 עם צוות המו״מ הקואליציוני של סיעת הליכוד בראשות יו״ר המפלגה וראש הממשלה בנימין נתניהו.

לאתר 'אקטואליק' נודע כי בכוונתו של נשיא המדינה ללחוץ על ראש הממשלה ועל הליכוד להתפשר עבור מפלגת כחול לבן בנושא בלוק הימין, זאת במטרה להקים תחילה ממשלת אחדות כפי מתווה הנשיא שפורסם ערב הגשת המנדט לנתניהו, ובהמשך לצרף את מפלגות הימין ושאר המפלגות לממשלה רחבה ככל האפשר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *