פרץ וגנץ נפגשו, בליכוד לוחצים על פרץ

למרות שאורלי לוי הודיעה כי היא לא תתמוך בהקמת ממשלת מיעוט, ראש כחול לבן בני גנץ ועמיר פרץ נפגשו וסיכמו "להמשיך בשותפות האסטרטגית ביניהם"

למרות שאורלי לוי הודיעה כי היא לא תתמוך בהקמת ממשלת מיעוט, ראש כחול לבן בני גנץ ועמיר פרץ נפגשו וסיכמו "להמשיך בשותפות האסטרטגית ביניהם ולהמשיך במהלכים להקמת ממשלה תוך רתימת כל השותפים במערכת הפוליטית כדי למנוע מנתניהו והליכוד לגרור את מדינת ישראל לבחירות רביעיות". בתוך כך נציגי כחול לבן ובל"ד נפגשים כעת לפגישה לא מצולמת.

בנתיים, גורמים בכירים בליכוד העבירו מסר ליו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ לפיו הצטרפות לממשלה בראשות נתניהו היא המסלול היחיד שיאפשר לו קיום פוליטי, כך על פי הדיווח ב'ישראל היום', לטענתם, גנץ יזרוק את פרץ מתחת לגלגלי האוטובוס בעוד אצל נתניהו הוא יהיה שותף בכיר.

בכחול לבן קראו מוקדים יותר לממשלת אחדות, חברת הכנסת שאטה קראה לנתניהו להקים ממשלת אחדות בראשות גנץ: "נתניהו, הגיע הזמן לממשלת אחדות. ממשלה שהיא התשובה לשסעים, לפילוג, למצב החברתי-כלכלי וגם למשבר הקורנה. נתניהו העם לא יסלח ולא ישכח לך אם תגרור את כולם לבחירות רביעיות(כולל ה-36 מנדטים שהצביעו לך).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *