פרקליטו של רה"מ: "הצגנו ראיות מפתיעות"

צוות ההגנה של ראש הממשלה נתניהו התייצבו גם היום לשימוע בפני היועץ המשפטי לממשלה. היום הראשון הוקדש לתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) והיום יוקדש פרק ניכר לתיק 1000.

צוות ההגנה של ראש הממשלה נתניהו התייצבו גם לשימוע בפני היועץ המשפטי לממשלה. היום הראשון הוקדש לתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) והיום יוקדש פרק ניכר לתיק 1000.

עורך דינו של נתניהו יוסי אשכנזי אמר עם פתיחת הדיון היום: "אני מעריך שנצטרך היום זמן דומה כדי לסיים את הדיון הזה. יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה, זה מה שצריך להשיג בשימוע. אנחנו מציגים טיעונים על בסיס ראיות קיימות – הטיעונים שונים מטבע הדברים ממה שהתביעה רואה בראיות, וזה חלק עיקרי בשימוע. הצגנו גם ראיות חדשות – מסמכים שלא היו בחומר החקירה".‎

עורכי דינו של נתניהו סיפרו לתקשורת כי הם זכו ליחס קשוב והוגן מצד היועץ מנדלבליט. גם היום ימשיכו פרקליטי נתניהו במאמציהם לבטל את סעיף השוחד, החמור ביותר מבחינתו של נתניהו בשלושת התיקים שבהם הוא נאשם בכפוף לשימוע.

פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד עמית חדד הפתיע כאשר אמר: "אתמול הצגנו את מחצית הטענות בתיק 4,000. אני חושב שהטענות נכונות, טובות ומפתיעות. יש ראיות חדשות וגם הסבר אחר לכל מה שנטען בכתב החשדות. היום נמשיך בתקווה שנצליח לשכנע, התיקים האלו חייבים להיסגר והם ייסגרו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *