פרקליטי הילדה החרדית: "ההחלטה לבטל את כתב האישום היא הפקרות"

עורכי הדין של משפחת הילדה שהותקפה במרכז מקרה ההתעללות בבנימין, תקפו בחריפות את ביטול כתב האישום נגד מוחמד קטוסה: "הילדה שבורת לב ולא מוכנה לצאת מביתה"

פרקליטי משפחתה של הילדה החרדית בת ה-7 מהעיר החרדית בבנימין שעברה התעללות, עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, תקפו הבוקר (שלישי) בחריפות את ההחלטה לבטל את כתב האישום נגד החשוד באונס מוחמד קטוסה.

"נכון לאתמול בשעה 12 בלילה, הילדה הייתה עדיין בחקירה, ועל פי המידע שבידנו זיהתה באופן נחרץ את הנאשם כמי שהתעלל בה. כידוע לכם, אתמול התקבלו ראיות חדשות מזעזעות ומדאיגות ולא ברור לנו איך יתכן שלמרות ראיות אלו ונחרצות, המדינה מתעוררת הבוקר לסיטואציה בה משחררים הביתה אדם שילדה בת 7 טוענת בנחרצות שהוא האיש שהתעללה בה", אמרו הפרקליטים.

עוד הוסיפו: "תושבי מדינת ישראל צריכים להיות מאוד מודאגים בבוקר זה. ההחלטה לבטל את כתב האישום היא לא פחות מהפקרות. המדינה הסתכלה אמש לילדה בעיניים בעודה מתארת בכאב עצום את שחוותה ומסבה לה את גבה!"

עורכי הדין שיתפו בתחושותיה הקשות של בת ה-7 ומשפחתה: "הילדה ומשפחתה בהלם טוטאלי, הילדה שבורת לב ולא מוכנה לצאת מביתה. אנחנו שוקלים ברגעים אלו את המשך דרכנו.

"בשורה התחתונה, הדבר המדאיג ביותר בהודעת הפרקליטות מהבוקר הוא כי הפרקליט מציין בפירוש כי בוצע מעשה בילדה, הנאשם עדיין חשוד והחקירה תימשך ולכן לא ברור איך למרות כל זאת הוא קיבל את ההחלטה המצערת והמדאיגה לשחררו ממעצר ולבטל את כתב האישום", אמרו הפרקליטים.

לגבי המשך התהליך המשפטי אמרו: "הבטחנו לילדה שאנו לא נפקיר אותה ונמשיך מצדנו לעשות הכול על מנת למצות את הדין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *