"פרשה שצריכה לזעזע את המדינה" הצצה למתחם השיפוצים של מעון בנט ברעננה. צפו

השכן של בנט מראה את השיפוצים ומסכם: אני הצבעתי לו שלוש פעמים והערכתי אותו. אבל החלטתו האנוכית מאכזבת. צפו

״החניות הפרטיות שלנו נחסמות כמה פעמים ביום. לפעמים נתקעים זמן רב בבית, הילדים מאחרים לבית הספר או מתקשים לחזור בזמן״. אלה הדברים ששומעים בחודשים האחרונים, מידי יום, משכניו המסכנים של נפתלי בנט.

בנט, מעדיף שיפוצים במיליוני דולרים על חשבון עם ישראל בבית הפרטי שלו ברעננה ולהשאר שם עם רעייתו והילדים. השכנים שלו כבר מזמן לא מעניינים אותו. הוא מודע היטב לסבלם. הוא מודע היטב למה שעוברים שם מבוגרים, צעירים וילדים. לסבל הגדול שלהם – הכל בגלל הנוחות האישית שלו.

השכנים מספרים: ״זה לא רק השיפוצים. תבינו, אנחנו חיים באתר בנייה כבר חודשים רבים. ההשקעה כאן בלתי נתפסת. אבק בבתים שלנו, לכלוך. אבל מעבר לזה יש כאן סבל נוראי ויומי קבוע״.

שכנה מספרת: ״בודקים לי בפחים כל הזמן, לראות שאין איזו פצצה שמישהו הניח שם. הילדים צריכים לעשות מעקף עצום של כשני קילומטר כדי להגיע הביתה מהלימודים. אין לנו יום ואין לנו לילה. במיוחד בלילה – מחליפים משמרות אלה ששומרים עליו ואנחנו חיים את הרעש והבלגאן והסריקות הקבועות״.

שכן: ״למה אנחנו צריכים לעבור את הטירוף הזה בגלל משפחה אחת? הוא רצה להיות ראש ממשלה? בסדר. שיילך מפה. זה לא רחוב של ממשלת ישראל. לא מבין מה יש לו. הוא רואה מה שאנחנו עוברים ולא מעניין אותו. אתמול הוא הגיע לנוח בבית וגם היום קפץ לנוח ואנחנו צריכים לנוח איתו. להתקע בבית זמן רב לפני שהוא מגיע לבית שלו וזמן אחרי שהוא יוצא. למה? מה אנחנו אשמים״?

שכנה: ״הוא היה שכן טוב, אבל הפך להיות מאוס. לא תמצא פה מישהו שמחזיק ממנו. הוא התהפך והפך אותנו. החיים שלנו התהפכו. הוא מטריף אותנו – הרס לנו את החיים. כשבא לו לנוח בבית – אנחנו גמורים. למה אני צריכה להכנס לרחוב שלי דרך שער ענק עם מחסום ושומר? הוא הפך רחוב ברעננה למתחם בנט״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חבר שלי רצה לפתוח חנות פאלאפל לא אישרו לו בטענה זה מפריע לשכנים. וואלק לפתוח מתחם צבאי ברחוב שלך מותר? איפה ר''ע רעננה הוא הוא אשם

    לכן שכני החלאה והמנוול בנט תתבעו אותו בבית משפט אל תפחדו אין לו רשות למרר לכם החיים. זה לא חוקי.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב