איפור לפורים נעים למגע, לא מלכלך ומתאים לילדים ומבוגרים כאחד

"משנכנס אדר מרבים בשמחה" צבעי מים ונצנצים שיעזרו לך לאפר את הילדים והמשפחה בפורים, עיפרון גבות שיאפשר לכם לעצב את הגבות ועוד מוצרים חדשים | חדש עלה מדף בטיפוח

חדש ברשת SACARA  פלטות נצנצים לאיפור פורים
סדרת פלטות נצנצים, להעשרת לוק האיפור, ולמראה מנצנץ במיוחד. סדרת הנצנצים החדשה כוללת 3 פלטות של נצנצים לאיפור הפנים והגוף, במגוון עשיר של גוונים ליצירת אפקטים בוהקים ועד לנגיעות קלות וכן ליצירת לוקים מעניינים לשעות הבוקר או הערב, לילדים, נערים או מבוגרים. כל פלטה מכילה 6 גוונים של צבעים אופנתיים כמו: גוונים מטאליים: כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול, גוונים עדינים כמו: פנינה, ברונזה, חמרה, גוונים טרנדים כמו אדום, חום ועוד וכן גווני בסיס.
המוצרים נעימים למגע, אינם מלכלכים, בעלי פיגמנטים עשירים, קלים לשימוש ולהסרה. מוצרי הסדרה פותחו יחד עם יועצת הטיפוח והאיפור של סאקרה, גליה תורן חן, מתוך מחשבה אמתית על הצרכים של הילדים והמבוגרים כאחד.

טיפים מנצנצים לאיפור בפורים:

1. להצמדה יעילה של הנצנצים יש להניח מעט קרם לחות, פריימר או סרום לפני הנחת הגליטר. חשוב להצמיד את הגליטרים לעור בעזרת מכחול או בעזרת כרית האצבע. הנצנצים מתאימים להדבקה על כל אזורי הפנים והגוף.

2. למראה יצירתי ומיוחד, ניתן לערבב מספר גווני נצנצים וליצור תמהיל ייחודי.

פלטת נצנצים לאיפור פורים

 

סרום הזהב של noella, סרום פנים 24 קארט מועשר בויטמין סי

סרום הפנים של נואלה יעניק לעור פנייך זוהר מיידי יהפוך את עורך לנעים למגע וייצור מראה אחיד וחלק. סרום הפנים יוצר שכבת הגנה חיצונית תוך חיזוק והזנה של העור, ויטמין סי ידוע גם בשם חומצה אסקרובית, הויטמין מונע רדיקלים חופשיים בעור הפנים, כמו כן ויטמין סי הינו מרכיב מרכזי בטיפול בבעיות עור, ריכוז גבוה של ויטמין סי גורם לפירוק כתמי פיגמנטציה ומונע את הזדקנות העור מנטרל ראדיקלים חופישיים ומונע נזקי חמצון כמו מלנין.

רטינול – מונע את הזדקנות העור ומחזק את השכבה החיצונית (האפידרמיס) , נלחם ברדיקלים חופשיים מעניק הזנה משפר את זרימת הדם באיזור המטופל , מעודד ייצור קולגן – זהב 24 קראט מונע קמטים ואת הזדקנות העור. מעודד את העור ליצירת קולגן, משפר את זרימת הדם באיזור המטופל מעניק הזנה ומונע קמטים, מומלץ להשתמש מדי ערב על עור פנים נקי .ומתאים לעור רגיל עד יבש.

סרום נואלה

 

לוריאל פריז, משיק את עיפרון הגבות BROW ARTIST MICRO TATTOO

הבעות בגבות– גבות מודגשות הופכות את הלוק ליום יום מאופר, מודגש ונכון לימים הקרים. הדגישו ומלאו את הגבות בעזרת טוש בעל קצה מופלא בצורת מזלג.

מילוי הגבות בעזרתו יצור עבורכם מראה גבות מלא בשיער, סטייל "שיטת השיערה" הפופולרית כל כך. בחרו בצבע לטעמכם מתוך המגוון, ומלאו את הגבות בתנועות הברשה קצובה, מפנים הגבה כלפי חוץפלא!

 

מיקרו טאטו לוריאל פריז

 

BABY כיף סדרת מוצרי טיפוח חדשנית לתינוק המעניקה 24 שעות לחות באמצעות הקומפלקס הייחודי Hydromoist 24™ 

עורו העדין של התינוק רגיש לגירויים, שינויי טמפרטורה ורמת הלחות באוויר, רגישות זו מובילה לאובדן לחות העור במהירות, במיוחד במגע עם מים. "בייבי כיף" משיקה סדרת טיפוח חדשה לתינוק, המכילה את קומפלקס הלחות הייחודי Hydromoist24™, המסייע למניעת יובש וגירויים למשך 24 שעות ושומר על רמת הלחות החיונית לעורו העדין של התינוק. מוצרי "בייבי כיף" מטפחים מנקים את עור התינוק ביסודיות מבלי לפגוע בחומציות המאוזנת של העור, ומועשרים בתמציות פרחי קמומיל וקלנדולה, המסייעות להרגעת רגישות ואדמומיות. "בייבי כיף" כוללת גם את סדרת DERAM TIME, סדרת מוצרים ייעודיים ללילה המועשרים בתמציות פרח הלבנדר הידוע בסגולותיו המרגיעות אשר מסייעות לבעיות שינה ושחרור שרירים. כל המוצרים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, מתאימים לעור רגיש ולא מכילים פרבנים.

סדרת כיף בייבי // צילום: מוטי פישביין

 

קרליין משיקה את: אורכידאה ושמן מקדמיה לטיפוח שיער רגיל

פתרון מושלם לשיער חזק ומלא ברק עם שמנים מזינים שהטבע יצר כדי לעטוף את שערך, בכל חפיפה, באמבט של וויטמינים, לחות וסרמידים. טיפוח יומיומי המפנק את שיערך ברכות מלטפת, מגע קטיפתי וזוהר בריא.

שמן אגוז המקדמיה – שמן עשיר במרכיבי לחות, וויטמינים, אנטי-אוקסידנטים וחומצות אומגה המחזקים את תהליכי ההתחדשות בקרקפת.  מגן ושומר על מבנה שלם של השיער, מונע פיצול ומעשיר בלחות זמינה.

תמצית אורכידאה (סחלב) – תמצית עשירה בלחות, מעניקה רכות וברק לשיער. נספגת במהירות ופועלת לאורך זמן. מונעת השפעות אקלים וחשמל סטטי. ללא פארבנים, ללא  SLS, ללא חומרי צבע, לא נוסה על בע"ח.

 

קרליין פיור אסנס, הסדרה הכחולה

 

שורת הטיפוח מארה"ב הגיעה: החלקת קמטים ב60 שניות? עכשיו זה אפשרי! חדש ובלעדי בישראל

לחברת נואלה קוסמטיקס 6 מוצרים מתחום הליפטינג, רפייר והקלינזינג המתאימים לכל סוג עור ולכל לקוחה. מוצר הדגל של החברה הוא 'מזרק הזהב', מזרק המכיל בתוכו קרם מחליק קמטים עד ל8 שעות וכל זה ב60 שניות בלבד.

הקרם מכיל חומצה היאלרונית החיונית לרקמות השונות ומעניקה לחות לעור. משמשת בסיס לחלבונים חשובים כמו קולגן ואלסטין המעניקים לעור נפח, חוזק וגמישות. הטיפול בחומצה היאלורונית הפך לטיפול הנפוץ ביותר להחלקת קמטים, רטינול ויטמין A  הנלחם בהזדקנות העור ובבעיות פיגמנטציה. ושבבי זהב איטלקי הנחשב לאיכותי ביותר, השימוש בשבבי זהב יוצר אפקט מידי שיהפוך את עורך לחלק, זוהר, מואר ובריא.

השימוש בקרם קל ופשוט ומותאם לכל אחת. הקרם משמש אופציה נהדרת למי שרוצה לוותר על טיפולי בוטוקס וליפטינג, או לכאלה שחוששות מסכין המנתחים. בזמן קצר מתקבלת תוצאה נהדרת ואפקט וואו עוצמתי שנמשך  עד 8 שעות,

מצוין לימים בהם יש לך אירוע, פגישה חשובה בעבודה או לכל יום בו את רוצה להרגיש זוהרת ומיוחדת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *