פשע שנאה במהלך השבת: מבנה בית כנסת במצפה זיו הוצת על ידי ערבים

ראש המועצה האזורית הר חברון: "מצער שמבנה שהוקם לזכר שני חיילי צה"ל בוגרי סיירת אגוז שנהרגו מירי של חיילנו הוצת בפעם השלישית ואין בידי חיילנו לשמור על זיכרונם, חובה להחזיר את ההרתעה ומהר ולהעמיד לדין את המחבלים הפורעים"

מבנה בית הכנסת במצפה זיו הסמוך למעלה חבר שבמועצה האזורית הר חברון הוצת במהלך השבת ונשרף כליל על ידי ערבים, זו הפעם השלישית.

המצפה הוקם לזכרם של שני בוגרי סיירת אגוז יהודה בן יוסף ויואב דורון שנהרגו בטעות מירי חיילו בשנת 2003.

בשנים האחרונות הוצתו מספר פעמים מבנים במקום על ידי ערבים ושוקמו לאחר מכן על ידי תושבי הר חברון תנועת ההתישבות אמנה , והמועצה.

ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי אמר כי מזעזע אותי לחשוב על סמיכות המקרים של שני בוגרי אגוז שנהרגו לפני כעשרים שנה באש צה"ל, ועל חילול זכרם דווקא בשבוע הזה.

מדובר באירוע שלא יכול לעבור בשתיקה "הם זורקים אבנים על הרכבים שלנו, הם מקימים מבנים לא חוקיים בשטחי c, הם עוקרים עצי זית ושתילים וגם שורפים בתי כנסת, אנחנו צריכים להחזיר את ההרתעה שלנו כאן ומהר, ריבונות לא נמדדת רק במתן דוחות תנועה, ריבונות נמדדת בשליטה על השטח, אני קורא לכוחות הבטחון לחקור את השריפה ואת חילול הקודש ושריפת ספרי קודש וספרי תפילה , חובה להגיע למבצעים מדובר כאן על פשע שנאה שיכל להתגלגל לאירוע טרור לכל דבר ויתרה מכך חובה למנוע את השריפה הבאה ואת זה עושים רק על הרתעה. אנחנו נמשיך להעמיק את אחיזתנו בארץ הזו באזור הזה ונמשיך לשמור על זיכרון הנופלים שציוו לנו את החיים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *