פתאום הפכנו להיות ה״רוצחים״: דודי שוומנפלד במתקפה חסרת תקדים על המזלזלים

דודי שוומנפלד (קול ברמה), אביו מאושפז בטיפול נמרץ בשל נגיף קורונה לגלסנר תוקף בריאיון כואב ל'המהדורה המרכזית בקול ברמה' את המזלזלים בהנחיות

דודי שוומנפלד (קול ברמה), אביו מאושפז בטיפול נמרץ בשל נגיף קורונה לגלסנר תוקף בריאיון כואב ל'המהדורה המרכזית בקול ברמה' את המזלזלים בהנחיות: ״עוברים עלינו ימים נוראיים. כל ילד שהולך לחיידר דורך על גופות של אנשים שמתו מקורונה, 4,000 אנשים שנרצחו. איזה חוסן נפשי יהיה לילד בעוד 10 שנים כשידע שהוא רצח את סבא שלו?. איזה חוסן נפשי יהיה לאח שלי שהדביק בשגגה את אבא שלי בקורונה אם הגרוע מכל יקרה? הציבור שלנו הוא סמל של הצלת חיים ופתאום הפכנו להיות ה״רוצחים״ וזה איום ונורא

תנסה היום לשדך לבחור ישיבה בחורה מהמסינר שאבא שלה יושב על רצח. אתה יודע כמה כאלו יש היום, שהם רוצחים? שאני רואה את אבא שלי גוסס שהיטלר לא יכל עליו, אז אברך שמצפצף על הכל את מי אתה מרמה רוצח? את מי?

כשתראה רוצח רץ עם סכין לא נרוץ וננסה לעצור אותו? זה הסיפור פה! הם באים אלינו למכולת ועושי ם אפצ’י ומשתעלים עלינו. זה חולי קורונה, זה לא אנשים מפחדים, זה אנשים שהם יודעים שהם חולי קורונה והם הולכים, זה רוצחים!

אני לא אותו אדם שהייתי שלשום, כל טלפון שמצלצל אליי אני מסתכל שזה לא מבית החולים. מאתמול בערב ניסיתי להירדם לאיזו תנומה קלה, התעוררתי בסיוט. הלכתי הכי רחוק ואמרתי אוקיי הגרוע מכל יקרה, אני שואל את האנשים האלה, האם מגיע להם למות כמו כלבים, לבד, מבלי שבני המשפחה יהיו איתם? האיש שנתן לי את החיים, שמסר את נפשו כל חייו בשבילי ובשביל אחיותיי, אנחנו לא מסוגלים להחזיר לו טובה בשעות הקשות האלו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המזזלים הם האדמורים בעצמם שיש להם גאווה עצומה אני יאורי ולי עשיתיני

    האדמורים חולי כבוד וחושבים עצמם לבעלי מופתים אפילו לגרח זה לא הלך כי שיגעו לו את השכל

    דוד שמואל |
    הגב