פתרון מריחת המייקאפ לכל היום והטריק לרענן אותו בערב

יש טריק שהמייקאפ יחזיק לך כל היום, טאש קטן באיפור לקראת היציאה בערב בלי להסיר אותו ולהתחיל הכל מהתחלה. קרם לחות זה סוד הקסם, ממש כמו מחק קסמים שמחזיר את האיפור בלי להסיר, תנסו בבית

אחת הדרישות הנפוצות בקרב נשים, היא היכולת להיראות רעננה מבוקר ועד ערב מבלי לתקן את האיפור. במהלך היום, לוח הזמנים של הנשים עמוס, סדר היום קצבי עם מעט מאוד זמן פנוי, והן רוצות להיראות במיטבן לאורך היום.ככל ששעות היום עוברות, האיפור אשר הונח בבוקר דוהה ומתעמעם, וכתוצאה מכך תווי הפנים פחות אחידים, מופיעות כהויות, פגמים מתגלים, והעור הופך לחיוור יותר.

כל מי שניסתה אי פעם להתכונן ליציאה בערב, יודעת שיש הבדל גדול בין איפור של בבוקר לבין איפור של אחה"צ – והרוב קשור למייקאפ. מה שמתחיל בגימור חלק ומלוטש, בדרך כלל נעלם, מתמקם בתוך הנקבוביות ונגמר בסדקים עדינים ולוק של עור בעל גוון לא אחיד.

לדברי מרי פיליפס, אמנית האיפור של סלבריטאיות בינלאומיות ידועות שם, הטריק לרענון האיפור, ללא צורך להתחיל מהתחלה, הוא קרם לחות. כך היא אמרה לחברת המדיה, "Refinery29": "אני לוקחת קצת קרם לחות, מניחה אותו על גב ידי, משתמשת במברשת רכה ומשיבה את הברק לעור באמצעותה. זה בעצם כמו מחק קסמים שמחזיר את האיפור בלי להסיר כלום לגמרי".

ואם כבר דיברנו על קרם לחות, מה החשיבות שלו כל ימות השנה, רבים מאתנו חושבים שהלחות באוויר במהלך הקיץ מספיקה, והעור לא זקוק ללחות נוספת. האמת היא, שקרם לחות הוא אחד המוצרים החיוניים במהלך הקיץ. החום עלול לייבש את העור, ולחות יכולה לעשות לו רק טוב. גם אם יש לכם עור שומני, אל תוותרו אל הקרם לחות שמתאים לסוג העור שלכם. בחרו בקרם לחות קליל ולא שומני, רצוי קרם לחות שמכיל SPF לשעות היום. דאגו להעניק לעור לחות גם לפני השינה, כדי לעזור לו לקבל את מנת הלחות שהוא זקוק לה במהלך הלילה. חברת  הרבלייף מציעה קרם לילה עשיר המקדם את לחות העור לטווח ארוך בזמן השינה, אשר נבדק על ידי רופאי עור ובעל נוסחה ייחודית המכילה: ויטמין B3 , ויטמינים נוגדי חמצון C ו , E אלוורה, שמן זרעי חמניות, שמן מקדמיה, שמן זית, שמן זרעי שומשום, תמצית אקמלה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *