צאו והידבקו: בהייטק ובאוניברסיטה מגיעים מאומתים

ישראלים רבים שמתגלים כי הם חיוביים לנגיף, לא הולכים לבצע בדיקת PCR וממשיכים בחייהם כרגיל

זוכרים שהתקשורת האשימה את כל החרדים שמדביקים? אז כעת ישראלים רבים שמתגלים כי הם חיוביים לנגיף, לא הולכים לבצע בדיקת PCR ובכך גורמים להדבקות המוניות.

"אני יכול להגיד שזאת הזייה", סיפר ו', עובד בחברת היי-טק גדולה באזור המרכז, בשיחה עם N12. "כל אחד עושה מה שבא לו, אם מישהו אצלנו בחברה יוצא חיובי באנטיגן, מספיק שהוא יעשה עוד אחד או עוד שניים והוא ייצא שלילי". הוא סיפר עוד כי "אף אחד לא הולך לבדיקות PCR, כי אז אתה נכנס למערכת. בוודאות אני יודע על אנשים מהעבודה שלי שעושים את זה. פשוט לוקחים עוד בדיקה ועוד בדיקה עד שיוצאים באיזה בדיקה אחת שליליים ומשקרים על כולם. מה שהולך פה זה שוק".

ט', סטודנט באוניברסיטת אריאל סיפר על התופעה שהולכת וצוברת תאוצה: "אנחנו בתקופת מבחנים כרגע והאוניברסיטה לא באמת מתחשבת בנו, מבחינתם מי שלא מגיע למועד של הבחינה יעשה אותה בסוף או באמצע סמסטר ב'. ככה שאף אחד לא מענין אותו כרגע, כולם פשוט מגיעים אם הם חולים או לא, כי האוניברסיטה לא מסכימה לעשות שום דבר באופן מקוון".

"כמעט כל אוניברסיטת אריאל עושים ככה. פשוט עושים בדיקות, רואים שהם חיוביים ולא עושים עם זה כלום אחר כך", הסביר ט'. "לי היה בדיוק אותו סיפור, עשיתי בדיקה ביתית ויצאתי חיובי, פשוט השתדלתי להיות יותר בחדר שלי אבל כן נחשפתי לעוד אנשים, לשותפות שלי בדירה למשל. כולם באריאל ככה, האוניברסיטה אמרה לנו שמי שלא יגיע, ולא משנה מה הסיבה, לא יוכל לעשות עכשיו את המבחן, רק במהלך סמסטר ב', זה אבסורד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *