צבעי הרמזור עודכנו: רמת גן בפנים, הערים החרדיות בחוץ

כיום בערים כתומות לא ניתן לקיים לימודים, אך בערים כתומות עם אחוז מתחסנים של 70% – כן. משכך, עדכון הרמזור פעמיים בשבוע יהווה תמריץ

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה במשאל טלפוני את צבעי הרמזור המעודכנים לימים הקרובים, החל ממחר בבוקר, בהתאם לטבלאות המצורפות. ההנחיות שבתוקף הן אלו שאישרה הממשלה בשבוע שעבר בהתאם לצבעי הרמזור.

החל מהיום שני – ולמרות שהן צבועות ב"כתום בהיר", הלימודים יתחדשו באילת, גוש עציון, גן יבנה, גני תקווה, יקנעם עילית, כפר יונה, מבשרת ציון, מעלה אדומים, נהריה, פרדס חנה-כרכור, רחובות, רמת גן, יקיר, מבוא חורון, פדואל ושדה נחמיה.

מחר מודיעין-מכבים-רעות שהפכה לעיר צהובה, תוכל לחדש את הפעילות במערכת החינוך. כמו מודיעין, גם גבעת שמואל, קריית ים, סכנין, אריאל, שפרעם, מעלות תרשיחא וקריית ביאליק.

ובינתיים הערים שעדיין מוגדרות אדומות ולכן מערכת החינוך נשארת סגורה. ברשימה זו נמצאות בעיקר החרדיות בהם בני ברק שכבר כתומה אך עוד לא עם 70 אחוזי מתחסנים, כמו"כ אלעד, עפולה, ביתר עילית, חריש, לוד ובת ים – וגם כמה שכונות בירושלים, כמו שכונת הר נוף, שכונת גילה, שועפאט ורמת שלמה. גם בתל אביב יש כמה שכונות אדומות, כמו רובע 6, רובע 7 מזרח, רובע 8, רובע 8 נוה שאנן ורובע 9 דרום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *