צה"ל חשף מנהרה בעוטף עזה

דובר צה"ל מסר כי בניית המכשול התת קרקעי בגבול רצועת עזה חשפה תוואי מנהרה נוסף בדרום הרצועה.

צה״ל חשף מנהרה סמוך לגדר המערכת באזור דרום המועצה. המנהרה אותרה הודות לאמצעי ההגנה הטכנולוגיים פורצי הדרך שמופעלים לאורך גבול הרצועה כדי להגן על יישובי עוטף עזה.

דובר צה"ל מסר כי בניית המכשול התת קרקעי בגבול רצועת עזה חשפה תוואי מנהרה נוסף בדרום הרצועה.
בשעות אלה מבצעים לוחמי צה״ל חקר של התוואי. פרטים נוספים ימסרו בהמשך.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול מסר: ״מאז צוק איתן אנו זוכים למעטפת הגנתית מערכתית ומקיפה שמוכיחה את עצמה, המכשול מפני איום המנהרות וכיפת ברזל. המכשול אשר נבנה במהירות לאורך הגבול מסכל את איום מנהרות הטרור ואת אירועי החדירה. ההגנה הזאת מאפשרת לנו להשקיע בפיתוח , צמיחה וקליטה בישובים ובזה אנו עוסקים.
אנו יודעים שצה״ל פועל גם מול טרור הבלונים וסומכים שגם לכך ידע לתת פתרון מלא. אני מבקש להודות לחיילי וקציני צה״ל אשר מופקדים על משימת ההגנה עלינו יום ולילה ומאחל שיחזרו הביתה בשלום״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זעזוע וחרדה - שוב מגיעות שמועות

    זעזוע וחרדה – שוב מגיעות שמועות האיוב כי היזם אברהם יפרח חשוד כעת שהחל בבניה על גבי בית החיים העתיק בעיר אומן רח"ל, וזאת נגד דעתם של כל גדולי ישראל, מארץ ישראל וחו"ל \ ועתה מצטרפים מרנן ורבנן שליט"א לאיסור הנורא, ופוסקים גם הם כי המקום אסור בהנאה כלל וכלל, ויצטרכו היזמים לסתור את מה שבונים, ולהשיב את הגזילה – מקום מנוחת הנפטרים ולהחזיר את העפר עם העצמות‎ מיד ממש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב