ציטוטי איומי סילמן נגד ניר נחשפים. דרישה מהיועמ"שית לפתוח בחקירה. צפו

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו הגיבה כי אם הדברים נכונים, מדובר בעבירה פלילית של סחיטה באיומים: "על היועמ"שית לממשלה לפתוח בבדיקה של חשד בעבירה פלילית מצד חברת הכנסת סילמן".

העיתונאי יניר קוזין מפרסם ציטוטים ישירים מפיה של סילמן לאותם מקורבים שאיתם שוחחה בענין שאינה חוששת מהפרשה מימינה בגלל שיש לה דברים אפלים נגד ניר אורבך.

"כדאי להבהיר לניר (אורבך) מה יש לי. כל ההתכתבויות שלו, כל הדוחות של הבית היהודי. יש גם אנשים שהעבירו לי חומרים נוספים… ניר ייצא גמור מזה".

"אני לא אסתום את הפה, אני כן מתכוונת להוציא את זה החוצה אם ניר יפריש אותי. אין לי שום עניין להיכנס בו, גם עכשיו אני לא מדברת רע על ניר, כל עוד לא יתחילו את תהליך ההפרשה שלי". היא מצוטטת.

אורבך כיו"ר ועדת הכנסת הוא זה שיכול לזמן דיון בוועדה העוסק בהפרשתה של סילמן מימינה, לאחר שהצביע נגד מינויו מחדש של חבר הכנסת מתן כהנא לשר לשירותי דת.

יו"ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים ושירותי דת יהודיים ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הגיבה על פרסום האיומים מצד ח"כ סילמן על ח"כ אורבך.

‏אם הדברים אכן נכונים הרי שמדובר בעבירה פלילית של סחיטה באיומים. על היועמ"שית לממשלה לפתוח בבדיקה של חשד בעבירה פלילית מצד חברת הכנסת סילמן.

ואילו עידית סילמן הכחישה את הדברים ואמרה: "לא היו דברים מעולם, ניר ואני היינו חברים וכך זה יישאר".

ח״כ ניר אורבך בשיחה סגורה בעקבות המסרים המאיימים לכאורה של ח״כ סילמן: ״כל ענייני הבית היהודי נבדקו, גם בתלונות שהוגשו וגם ע״י מבקר המדינה. אין כאן שום דבר חדש ולכן אין לנו שום סיבה לחשוש. מדובר אך ורק בדיבורים באוויר״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *