צמרת המשטרה לא עודכנה בפרשת הפלסטיני: "נדהמנו מהחורים בחקירה"

לאחר שחשפנו על החורים הגדולים בחקירה על הפלסטיני שהטריד את הילדה בעיר החרדית ליד מודיעין, כעת מתברר כי סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה כלל לא היה מודע לפרשה ולמשמעותה, למרות שהיא ארכה יותר מחודשיים

לאחר שחשפנו על החורים הגדולים בחקירה על הפלסטיני שהטריד את הילדה בעיר החרדית ליד מודיעין, כעת מתברר כי סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה כלל לא היה מודע לפרשה ולמשמעותה, למרות שהיא ארכה יותר מחודשיים.

התיק על הנאשם באונס, מוחמד קטוסה, נשאר בתחנת המשטרה המקומית שליד מודיעין עילית, רק לאחר הגשת כתב האישום והתהיות הגיע הסיפור לראש אגף החקירות, ניצב גדי סיסו, שכינס אתמול (יום ג') ישיבה דחופה בנושא והורה על העברתה לימ"ר ש"י.

במשטרה טענו אתמול ש"מידע מודיעיני חדש" הביא להעברת התיק לימ"ר ש"י. אלא שגורמים המעורים בפרשה אמרו ל-ynet שהמידע המודיעני הוא רק תירוץ להכנסת הימ"ר בכדי לבדוק ולחקור את מה שנעשה בתיק, מכיוון ש"אחרת אסור להם לחקור בתיק שהוגש בו כתב אישום".

על פי וינט, ניצב סיסו ואנשיו נדהמו מהחורים בחקירה שהתבצעה בתיק כה רגיש. כעת מי שפקח על התיק הרגיש הוא ראש חטיבת החקירות במשטרה תת ניצב דודו בואני.

סנגורו של הנאשם נאשף דרוויש אמר לאולפן ynet כי צמרת המשטרה לא תסייע לקטוסה: "אנחנו רואים שעד עכשיו התחנה שטיפלה בתיק טיפלה בצורה מאוד רשלנית, אבל זה פחות מעניין אותי כי אני סבור שלא רק שלא נעשו פעולות שלא היה צריך לעשות, אלא בעיקר התעלמו מראיות שהן ראיות מזכות.

ולא רק, דרוויש טען אף כי מקרה ההטרדה כלל לא התרחש. "אני לקחתי את המסמכים הרפואיים היחידים שיש בתיק, את ההודעה של אותה רופאה שבדקה אותה ואחרי זה נחקרה במשטרה, ולקחתי את התיאורים שיש שם, ואני לא רוצה מטעמי צניעות לבוא ולחשוף את הנתונים, אבל אונס לא היה פה".

הוא ממשיך וטוען: "יש למישהו ספק שהמשטרה כבר הושפלה? השפילה את עצמה מספיק? אני חושב שהמשטרה לא תיארה לעצמה שהאדם הזה יקבל את הייצוג הזה והדברים יוצפו באופן שהוצפו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *