"צעד גדול לכולנו": נתניהו התחסן מפני הנגיף

לפני דקות אחדות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין התחסנו הראשונים בישראל נגד נגיף הקורונה

לפני דקות אחדות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין התחסנו הראשונים בישראל נגד נגיף הקורונה, במרכז הרפואי ״שיבא״ תל השומר. בכך היה ראש הממשלה נתניהו מהמנהיגים הראשונים בעולם שהתחסן נגד נגיף הקורונה: ״זריקה קטנה לאדם, צעד גדול לבריאות של כולנו״. נתניהו היה נראה מעט חיוור ולחוץ, אך לבסוף קיבל את הזריקה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני מתן החיסון: ״זהו רגע מאוד מרגש. בדרך הנה חשבתי על הילדים שדואגים להורים שלהם, על הנכדים שרוצים לחבק את סבא וסבתא בחיבוק אמיתי, על בעלי העסקים שיוכלו לפתוח את העסקים שלהם; בעלי מסעדות, חדרי הכושר, נוכל ללכת למגרשי כדורגל, לראות משחק כדורסל וכמובן, לפתוח את המדינה מחדש ולהחזיר אותה למה שהיא הייתה. לחזור לחיים הנורמליים שאנחנו חפצים בהם. זה מתחיל במהלך הזה, אני מבקש מכולם להצטרף אלינו ולהתחסן״.

עוד הוסיף רה״מ נתניהו בתום קבלת החיסון:"אני רוצה להודות לך פרופ' קרייס, לד"ר ברקוביץ׳ ולכל הצוותים הרפואיים. אני רוצה להודות בהזדמנות זאת לאדם מיוחד, מנכ"ל פייזר אלברט בורלא, ידיד חדש אישי שלי אבל ידיד ענק של מדינת ישראל וידיד של האנושות כולה. מה שהם עשו זה לא יאומן. מה שעוד יותר לא מובן מאליו זה שישראל היא מהמדינות הראשונות שמתחסנות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *