"צעד תמוה": הנציגים החרדים בבית שמש אישרו הקמת בניינים רבי-קומות בשכונה החרדית

ועדת התכנון והבנייה של עיריית בית שמש בראשות החברים החרדים שמעון גולדברג וישעיהו ארנרייך, אישרה השבוע להגדיל את גובה הבניינים ברמה ה' ההולכת ונבנת עבור הציבור החרדי מ-9 קומות ל-11 קומות. עסקנים בעיר: "מדובר בצעד שיפגע בציבור החרדי" * סגן ראש העיר שמעון גולדברג ל'אקטואליק' "היקף הזכויות וגובה הבניינים הם בהתאם לתוכנית המאושרת בשכונה ובהתאם לתקנות התכנון והבניה, אין לכך שום קשר והשפעה על צביון השכונה"

ועדת התכנון והבנייה של עיריית בית שמש בראשות החברים החרדים שמעון גולדברג וישעיהו ארנרייך, אישרה השבוע להגדיל את גובה הבניינים ברמה ה' ההולכת ונבנת עבור הציבור החרדי מ-9 קומות ל-11 קומות.

עסקנים בעיר טוענים כי מדובר בצעד חסר תקדים כנגד הציבור החרדי שפוגע בהרכב האוכלוסייה החרדית בעיר. "למה שחרדי יקנה דירה בקומה 11? איך אפשר לעלות בשבת כ"כ הרבה קומות? תוהה העסקן החרד שמטיח ביקורת כלפי הנציגים החרדים בבית שמש שמיישרים קו עם העירייה ובכך פוגעים בזוגות הצעירים  החרדים שממתינים בקוצר רוח להיתרי בנייה.

עו"ד נתן רוזנבלט מי שמייצג את קבוצת הזוכים החרדים ברמה ה' ומוביל את המאבק לצביון השכונה: הצביון החרדי של השכונה הוא כבר בלתי הפיך. לפלא כי דווקא הנציגים החרדיים הם אלו שעושים הכל על מנת לשרוף את פתרון הדיור הנפלא לאלפי משפחות חרדיות. אך הם לא יצליחו. כפי שהם ניסו לשווק את ההצרחה הגזענית בכדי למצוא חן בעיני רודפי התורה ולא הצליחו, כך גם לא יצליחו הפעם. רמה ה היא חרדית ומי שרוצה יכול לבוא לגור בה על דעת כן.

סגן ראש העיר שמעון גולדברג הגיב בשיחה ל'אקטואליק' וטען כי היקף הזכויות וגובה הבניינים הם בהתאם לתוכנית המאושרת בשכונה ובהתאם לתקנות התכנון והבניה, אין לכך שום קשר והשפעה על צביון השכונה, אנחנו ממשיכים במלוא המרץ בפיתוח השכונות החדשות ובקידום בניית דירות בהקף של כ-20,000 יח"ד, רק אתמול שווקו בהצלחה עוד כאלף יח"ד בשכונת רמה ד' המיועדת למגזר החרדי.

ובכל זאת? למה לבנות רבי קומות בשכונה החרדית שבה קשה לעלות בשבת 11 קומות?

גולדברג: "זאת דמגוגיה, מצוקת הדיור מחייב בניה לגובה, עיין ערך שכונות רוממה בירושלים ומתחם אוסם בבני ברק."

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נדל"ן עסקי

    למחפשי הזדמנויות נדל"ן עסקי – http://www.zira1.com – אצל זירה1 לא תצטרכו לשלם עמלת תיווך ומגוון נכסים בכל הארץ.

    אלון |
    הגב