צפו: אתר בניה קרס בראשון לציון – עשרות האמבולנסים לא מצאו אפילו פצוע אחד

נס של ממש בראשון לציון, אתר בניה קרס והוכרז אירוע רב נפגעים, עשרות אמבולנסעם הגיעו למקום ושבו על עיקבותיהם לאחר זמן קצר

דיווח ראשוני על קריסת מבנה סמוך לאיקאה בשעה 09:51 התקבל במוקד 102 דיווח על קריסת מבנה בראשון לציון עם חשש ללכודים רבים. למקום הוזנקו צוותים מתחנת ראשון לציון והופעל סיוע חוצה מחוזות ממחוז דן. בנוסף, הופעל סיוע של יחידת להבה.

עם הגעת כוחות ראשונים לשטח הם דיווחו על קריסת מבנה בבנייה ברחוב מושוביץ 2 בראשון לציון. מסריקה ראשונה שהתבצעה באתר אין לכודים. כרגע מבצעים הכוחות בשיתוף מנהלי האתר מיפוי העובדים אל מול המצבה.


גוברות כב"ה תחנה אזורית ראשון לציון לוחמי האש הוזעקו לקריסת מבנה ברחוב אברהם בומה באיזור התעשייה הדרומי של ראשון לציון. ככל הנראה לכודים רבים במקום. למקום האירוע הופעלה פקודת "מכת אש" מחוזית וסיוע חוצה מחוזות עם רכבי חילוץ. כרגע הצוותים פועלים לסריקות לאיתור הלכודים בכלל המתחם שקרס.

עדכון: דוברות מד"א: נכון לשעה 10:10 הפועלים שהיו במבנה יצאו ללא פגע ולא אותרו נפגעים. במקום נמשכות הסריקות לוודא שאין לכודים. עדכון בהמשך במידת הצורך.

דוברות המשטרה: ראשוני – במשטרת ישראל התקבל דיווח על קריסת חלקי מבנה באתר בנייה ברחוב שביט באזור התעשייה שורק, ראשל"צ. בשלב זה לא דווח על נפגעים, הנסיבות בבדיקה.

צילומים: אילן שיטרית

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *