לקראת המעמד ההיסטורי – הסרטון נחשף: מפרעות הערבים ועד יוקר המחייה

לקראת המעמד ההיסטורי שבו יסיימו אלפים את ספרי הזוהר, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, יצא לאור סרטון תיעודי שממחיש את החיבור בין ההיסטוריה לבין ימינו אנו, ובין החלטת גדולי ישראל ובראשם מרן רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל ומרן הראי"ה קוק זצ"ל לבין חידוש התקנה על ידי הרב פינטו. צפו

לקראת המעמד ההיסטורי שבו יסיימו אלפים את ספרי הזוהר, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, יצא לאור סרטון תיעודי שממחיש את החיבור בין ההיסטוריה לבין ימינו אנו, ובין החלטת גדולי ישראל ובראשם מרן רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל ומרן הראי"ה קוק זצ"ל לבין חידוש התקנה על ידי הרב פינטו.

המעמד יתקיים ביום שלישי, אור לכה' באלול, בהיכל מנורה – תל אביב, וכאמור במרכזו יסיימו אלפים את ספר הזוהר.

הסרטון התיעודי מתאר את אשר התרחש בארץ ישראל בשנת תרפ"א, כאשר הנורא מכל התרחש והערבים טבחו ביהודים. מנגד, בגרמניה, אדולף היטלר מונה ליו"ר המפלגה הנאצית וייסד את פלוגות הסער הנאציות הידועות לשמצה.

בבתי הכנסת הקימו קול זעקה גדולה ומרה, ועם ישראל כולו התאחד בתפילה ובתחנונים. גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, ובראשם מרנן ורבנן רבי יוסף חיים זוננפלד והראי"ה קוק זצ"ל, התכנסו ותקנו תקנה היסטורית: לסיים אלף ספרי הזוהר הקדוש ביום כה' באלול – יום בריאת העולם ובכך לעצור את הגזירות והצרות ולהביא את הגאולה.

גם כעת בשנת תשפ"א. 100 שנים אחרי, ההיסטוריה חוזרת על עצמה. מגיפת הקורונה היכתה ללא רחם. שונאי ישראל מרימים ראש וברחובות צווחה. ילדים רעבים לפת לחם ויוקר המחייה מורגש בכל בית.

בצו השעה, הכריז האדמו"ר הרב פינטו, על חידוש התקנה ההיסטורית של גדולי ישראל זצ"ל ואלפים מכל העולם היהודי – החלו ללמוד בכל יום את ספר הזוהר הקדוש, וביום כה' באלול – יום בריאת העולם, עם ישראל יתכנס ויסיים יחדיו את אלפי ספרי הזוהר הקדוש ויבטל את הגזירות הקשות.

לפרטים ולהצטרפות למיזם ההיסטורי – שלחו הודעה למספר הוואצאפ: 053-314-3242

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *