צפו: הח"כית שתומכת בסער פרצה בבכי מול הפעילים

הח"כית שתומכת בגדעון סער לראשות הליכוד  פרצה בבכי נרגש במהלך הדלקת נרות חנוכה עם פעילי הליכוד לאחר שטענה כי ספגה אין ספור קללות מצד פעילי ליכוד

הח"כית שתומכת בגדעון סער לראשות הליכוד  פרצה בבכי נרגש במהלך הדלקת נרות חנוכה עם פעילי הליכוד לאחר שטענה כי ספגה אין ספור קללות מצד פעילי ליכוד, שיר פרצה בבכי ואמרה: "כל מה שאני עושה כל חיי הוא אך ורק מתוך אהבה ודאגה לתנועה שלנו".

 "יש כאן אנשים שמכירים אותי מגיל חמש", התחילה שיר. "יש אנשים שזוכרים אותי מגיל 14 חוזרת ממצודת זאב, והליכוד בשבילי זה בית, זו משפחה. בשבועות האחרונים קוראים לי בכינויים ובשמות, שאני מודה לאלוקים שההורים שלי לא בחיים כדי לשמוע והילדים שלי לא מספיק גדולים כדי לקרוא". אמרה שיר, שספגה כאמור אין ספור נאצות ואיומים.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אוי ליבי ליבי.

    בוא לא נשכח מי המושמץ כמעט בכל אפשרות מאז תחילת כהונתו,ורק משום שהוא מוצלח מאוד, וקשה למתנגדיו להכיל זאת. ובדיוק עכשיו בשעת המצוקה שלו, בחרתם לצאת ולחבור למתנגדי הליכוד ולבזבז לריק משאבים. ויכולה להיות רק סיבה אחת פשוטה, שכמעט כולנו יודעים זאת.ולמרות שאין לכם שום סיכוי לנצח.לצערנו את שחקנית לא כל כך מוצלחת וגם לו היה הרבה אמת בהתבכיינות המוצלחת שלך לא היינו כולנו באמת מתרגשים מכך. (בהצלחה בפריימריז, כאמור לעיל כ- 40 אחוזים תחשב הצלחה אדירה בשבילכם.)

    תגובה |
    הגב
  2. דמעות תנין הצגה לתמוך בגדול הבוגדים יותר גרוע משי ניצן במקום לעזור לביבי החכם הבעל נסיון מי אתה טמבל ?

    גברת את רמאית את תומכת בטרוריסט שמלכלך על הליכוד והימין דמעות שלך הם בדיחה את צוחקת מביבי המלך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אבל גדעון דרק אשתו הצביעה מרץ ויש לו קרבה לערבים אז שיל לנזה

    איכסע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב