צפו: הידוענית עדי ביטי על התפקיד בסרט כבת גבאי הבעש"ט: "זה נגע בי"

"זו הזדמנות מעניינת ומרגשת בשבילי להיחשף לעוד קהל, בעיקר החרדי" כך אומרת הידוענית והזמרת החילונית עדי ביטי בראיון לערוץ 7 מסט הצילומים בפולין בעקבות הליהוק החדש לסרט של יהודה גרובייס בו היא משחקת כבתו של גבאי הבעש"ט הק'. צפו

השחקנית והזמרת עדי ביטי משתתפת בימים אלה בצילומי הסרט 'הסיפור הנשכח', סרטו החדש של הבמאי והיוצר יהודה גרובייס שמצטלם שנים ארוכות אחרי סרטו האחרון ומגלמת בו את תפקידה של לאה, בתו של יעקב המשמש כיד ימינו של הבעש"ט.

אביה של לאה הוא עני מרוד ולאה שעומדת להתחתן רוצה חתונה גדולה יפה ויקרה. אביה מנסה לגייס כספים לחתונה ללא הצלחה ולאה מנסה לגייס בעצמה על ידי פרסום ומכירת סיפורי צדיקים. הסרט מתמקד בדמויות שלא מקבלות את אור הזרקורים בדרך כלל. השמש (העוזר) של הבעל טוב, בתו לאה (עדי ביטי) ועגלונו (הנהג שלו).

צילום: סוכנות שרית ולורנס

ביטי אומרת "המפגש הוא מדהים. ההפקה היא מקצועית ואין שום הבדל. כולם נהדרים על הסט ומקבלים כל אחד באשר הוא, כל אחד באמונתו. כל המפגש של קולנוע ועולם חרדי זה משהו מאוד מיוחד".

למרות שהסרט כעת מעניין במיוחד, אולם ביטי כבר שיחקה כחרדית בסרט "בחורים טובים" שעוסק בשידוכים בעולם החרדי. בו גילמה את דמותה של רותי, בחורה חרדית המשודכת למוטי, בחור ישיבה שנחשב עילוי בתורה ומחוזר על ידי שדכניות המגזר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *