צפו: יועצו של בנט בחשיפה שמותירה את איילה חסון פעורת פה

גל בייסברג בפצצה: לא הייתה פה שום אידאולוגיה. בנט חתר לממשלת הריפוי הרבה לפני קיום בחירות מועד ארבע!

יועצו של בנט גיל בייסברג בחשיפה שמותירה את איילה חסון פעורת פה על שקריו של יו"ר ימינה. איילה חסון המנוסה אורת בתגובה כי סקופ ענק המוכיחה כמה שיקר בנט ותכנן זאת מראש..

בייסברג ברוגע אומר: באתי לכאן לאחר שגזרתי על עצמי שתיקה של שנה. בעקבות הפרסומים של שמרית מאיר החלטתי לצאת ולומר מה שאני אומר.

גל בייסברג, שהיה בעבר קמפיינר של נפתלי בנט, טוען ב"המטה המרכזי" עם אילה חסון: "התוכנית כבר בערב הבחירות הייתה להתמנות לראש ממשלה עם 6-5 מנדטים וללכת למהלך עם לפיד. מי שעמד מאחורי התוכנית היה מזכיר הממשלה שלום שלמה. שום אידיאולוגיה לא הייתה בקמפיין הזה. הם הכחישו בחוץ ותכננו בחדרים סגורים, ולכן הלכתי".

חסון: אז מה שפירסמתי היה נכון!! כלומר בנט שיקר במצח נחושה?

בייסברג: זאת פוליטיקה

חסון מוחה: זו לא פוליטיקה!! גם בפולטיקה יש שקרים ויש שקרים. יש הבטחות שאתה חייב לעיתים חייב להפר ויש כאלה שאתה יודע עליהם מראש!!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בעיות צניעות

    יש בסרטון זה בעיות צניעות חמורות. אנא הסירו

    משה |
    הגב
  2. רבש''ע רבש''ע עד מתי יירקו עלינו האזרחים משלמי מיסים עד מתיייייייייי די נמאס בא לי לברוח מהמדינה זו המגעילה פפפווועעע איפה לעזזאל היועץ המשפטי שבזמן ביבי כל שעה ראינו הפרצוף החזירי שלו מקושט בכיפה לטהר השרץ פפפווועעע בנט ולפיד מבטיח לכם עוד תכנסו לכלא לצמיתות. ימח שמכם וזכרכם אמן סלה ועד. נבלות נבזים תת אדם זה מה שאתם אשפה. אין אצלכם כבוד אהבת אדם דרך ארץ נימוסים אחווה יהודית סולידאריות כלוםםם אתם חושךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אתם כחות האופל באמת אבל באמת באמת. פפפפווועעע זבלים שפלים שכמותכם.

    רבש"ע רבש"ע עד מתי יירקו עלינו האזרחים משלמי מיסים עד מתיייייייייי די נמאס בא לי לברוח מהמדינה זו המגעילה פפפווועעע איפה לעזזאל היועץ המשפטי שבזמן ביבי כל שעה ראינו הפרצוף החזירי שלו מקושט בכיפה לטהר השרץ פפפווועעע בנט ולפיד מבטיח לכם עוד תכנסו לכלא לצמיתות. ימח שמכם וזכרכם אמן סלה ועד. נבלות נבזים תת אדם זה מה שאתם אשפה. אין אצלכם כבוד אהבת אדם דרך ארץ נימוסים אחווה יהודית סולידאריות כלוםםם אתם חושךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אתם כחות האופל באמת אבל באמת באמת. פפפפווועעע זבלים שפלים שכמותכם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב