צפו: כך תדלקו בן גביר ומאי גולן את המליאה משידור הלייב על עונש מוות למחבלים

למרות שהחוק המשותף שלהם על עונש מוות למחבלים לא עבר הפעם, בכל זאת קשה שלא להתפעל מהשיתוף פעולה שניהלו שידור לייב חי בפייסבוק של ח"כ בן גביר וחה"כ מאי גולן מהליכוד. צפו בהצגה הלילית

חוק עונש מוות למחבלים שהגישו חברי הכנסת מאי גולן ואיתמר בן גביר נפל בקריאה טרומית במליאת הכנסת.

נפתלי בנט הצביע נגד החוק יחד עם חברי הרשימה המשותפת ורע"ם והביא לנפילתו.

ח"כ מאי גולן אמרה במהלך הדיון שקדם להצבעה על החוק: "הגשתי את הצ"ח הזו כבר בקדנציה הקודמת לצערי היא אפילו לא הגיעה לוועדת שרים בגלל מי שהחליט מה מספיק טוב לישראל ומה לא, ניסנקורן.

ולפני שאומר את הדברים המובנים מאליהם: אני רוצה להקריא לכם פסקה קצרה מלפני 4 שנים שפורסמה באחד מכלי התקשורת – ״נציין כי החוק עונש מוות למחבלים היה תקוע בכנסת במשך קרוב לשנה, מאז שאושר בקריאה טרומית בחודש ינואר, ועל פי הדיווח, האור הירוק להמשך החקיקה ניתן אתמול בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה, לבקשת (שימו לב למבקש הבקשה) יו"ר הבית היהודי לשעבר והשר נפתלי בנט״.

כן שמעתם נכון. הוא גם מתנגד לחוק שהוא בעצמו דחף לקדם. אני רק תוהה מה יקרה אם נחבר את בנט לפוליגרף, תוך כמה זמן הוא יתפוצץ. ועכשיו חברים רגע ברצינות, מדינת ישראל מתמודדת עם טרור רצחני ועם אויבים מבית ומבחוץ שרוצים אך ורק להשמידה. מדינת ישראל נמצאת בימים מסוכנים מאוד – רוב הציבור מתחיל להבין את גודל הסכנה.

רק היום דגל של ארגון הטרור אש"ף מונף בצורה מתריסה ביותר במתחם הבורסה בר״ג. (הורידו כבר…) וזו חברים, בדיוק התוצאה של ממשלה הנשענת על תומכי טרור והאחים המוסלמים. זו התוצאה של רפיסות וכניעה לכל גחמה פלסטינית.

הטרוריסטים מרימים את ראשם בגאון ומחייכים למצלמות אחרי ביצוע פיגועים, את החיוך הזה צריך למחוק. מחבל חייב לדעת שהוא בן מוות ולא חוזר חי מזירת הפיגוע או מבית המשפט.

מה שטוב לדמוקרטיה הגדולה והחשובה בעולם-ארה״ב- טוב גם לנו! שם אין מניעה משפטית לגזור עונש מוות וכך גם הגיע הזמן אצלנו. רק היום פורסם שמחבלים לא רוצים להשתחרר מהכלא מרוב שטוב להם שם. הגיע הזמן לשים סוף לקייטנות הכלא של רוצחים שפלים ומתועבים שבמקום להיות נידונים למוות, משלימים לימודים ותואר ראשון בבתי הסוהר.

ההרתעה לא תגיע מישיבה של עוד כמה שנים בכלא, או מהריסה של עוד איזה חדר בבניין של משפחת המחבל שנה אחרי הפיגוע, אלא רק הודות להצעת חוק זו. סירובה של היועצת המשפטית לממשלה וחברי ועדת השרים לקדם אותה רק מחדד עוד יותר את הצורך בחוקי משילות חדשים ללא התערבות מיותרת ואינטרסנטית של גורמי משפט ופקידי מדינה שמעולם לא נבחרו על ידי הציבור.

ואחרי שדיברנו על ראש ממשלת הפייק ימין. יש עוד עוד מומחה לשקרים וזיגזגים – איווט ליברמן, שתמך וקידם בעצמו את הצעת החוק הזו בשנים האחרונות. הרי אתה אמרת כל הזמן, שאצלך מילה זו מילה! אז תן לי להגיד לך ולמצביעים שלך ליברמן משהו בשפת האם שלך:

LIBERMAN, SLOVA ETA Ni SLOVA

TI VRUN TI MASHENIK

SKORA BUDET NOVAYA EI HAROSHI GAVERMENT (ליברמן מילה זו לא מילה, ליברמן נוכל ושקרן, נחליף את הממשלה בקרוב)

אנשי כאילו ימין של הקואליציה הזאת, אני מבינה שהמרתם את האמונה שלכם, את האידאולוגיה ואת הערכים שלכם בשביל הכיסאות, אבל תסתכלו לעם שלנו בעיניים – אתם יודעים שזה יציל חיים! אתם יודעים עד כמה זה גורם הרתעה חשוב!

עונש מוות למחבלים זה הכלי היחיד שנשאר לנו כדי להרתיע את המחבלים צמאי הדם האלה – ואם קשה לכם להצביע בעד חוק שלי ושל חה"כ בן גביר תגישו אותו כהצעת חוק ממשלתית. תעשו את השינוי שאתם כל הזמן מדברים עליו.

תודה לעו"ד בסרגליק על הסיוע בהכנת החוק וכמובן תודה לח"כ בן גביר, צר לי שיש מי שטוען להיותו איש המחנה הלאומי ועדיין בוחר מטעמים כאלו ואחרים לא להצביע בעד החוק. עצוב שעושים פוליטיקה על חשבון חיי יהודים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *