צפו: כשצבי יחזקאלי מתפוצץ על אור הלר: "אתה יותר גרוע מסינוואר"

לאחר שהלר הוכיח בשידור כי אינו כתב צבא וביטחון אלא שופר של הממשלה, צבי יחזקאלי נותן לו מנה אחת אפיים: "אתה יודע מה יותר קשה מלחסל את סינואר? לגרום לך להפסיק לדבר". צפו

מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר, קרא לערביי ישראל: “בנגב, במשולש, בגליל, בחיפה, ביפו, בעכו ובלוד – שכל אחד יכין את הרובה שלנו או סכין ואם הם רוצים מלחמה דתית, אז הם יחצו את הקווים האדומים”. הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי (‘חדשות 13) הביא פרטים נוספים על ההסתה הבלתי פוסקת במסגדים.

בעימות מול הכתב הצבאי של חדשות 13 אור הלר תקף צבי יחזקאלי והשבית את אור הלר ומסביר לו שצריך ללמוד ערבית לפני שמפרשנים ערבים.

עוד אמר יחזקאלי בראיון לרדיו כשהוא תוקף את התבטאותם של פוליטיקאים רבים בצל גל הטרור הנוכחי שפקד את הארץ. “חברים, לכו לשורש, לכו לבסיס, להסתה, למסגדים, לספרי הלימוד ולמה שאומרים בבתים, ותבינו שזה רק עניין של זמן עד שזה יתפרץ. סינוואר, שבתפקיד התורן, שמניע פה גלגלים שהתנועעו מאז ומתמיד לצערי. לפני 20 שנה יצאנו למבצע חומת מגן אחרי שנפל לנו האסימון ועכשיו לא נופל לישראל האסימון. מוטטנו את הרשות הפלסטינית, הורדנו את הטרור לאפס כמעט במשך כמה שנים והנה הוא חזר. למה הוא חזר? כי חשבנו שזה נגמר, זה כל העניין. כל פעם שאומרים לי שגמרנו את הטרור תסתכלו מה יש בתוך הערים”.

יחזקאלי סיכם: “אנחנו לא על המשמר, אנחנו לא על ההדק. אני שומע דרשות בהר הבית בערוץ הפתוח של אל אקצא, אתה יודע מה נאמר שם? אין לך מושג כמה שנאה מטיפים במיקרופונים שנקנו אצלנו בחנויות. למה? למה הדבר הזה? כל אחד מפחד מהבערת השטח והחשש בסופו של דבר מבעיר את השטח יותר מזה”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *