צפו: קמפיין הגיוועלד של נתניהו התחיל

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו יצא אל תומכי הליכוד שהגיעו לתמוך בו מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים והזהיר: גנץ מוביל עלינו ב-5 מנדטים

הישורת האחרונה: ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו יצא אל תומכי הליכוד שהגיעו לתמוך בו מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים.

נתניהו אמר להם "שלטון הימין בסכנה. כרגע הם מובילים עלינו, לפיד וגנץ, ב-4-5 מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד – תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ. כדי שזאת תהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, צריך להצביע רק לליכוד".

בעקבות הקמפיין יצא השר דרעי בהקלטה כעת לנציגי ש״ס ולפעילים המרכזיים – ״עת צרה ליעקב. אנחנו בצרה גדולה. הבית שלנו בסכנה. רה״מ התחיל בקמפיין הגיוועלד. חייבים להודיע לציבור שהבית שמרן הקים לפני 40 שנה ומייצג את כל הספרדים בסכנה, גם רשת החינוך, אל המעיין וכל המהפכה המזרחית האדירה. אני לא אומר זאת כדי להמריץ אותכם, אלא זה האמת. אני לא ישן בלילות. תצאו מהאדישות״.

איתמר בן גביר, מועמד עוצמה יהודית באיחוד מפלגות הימין בתגובה לדברי נתניהו "ראש הממשלה צודק, שלטון הימין אכן בסכנה. אך הסכנה הגדולה עוד יותר היא שמיד לאחר הבחירות תקום כאן ממשלת ביבי-גנץ. כדי שזו תהיה ממשלת ביבי-בן גביר, יש לעשות דבר אחד: לשים 'טב' בקלפי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *