קבינט הקורונה לוקח סיכון: הגבלת השתתפות בגני האירועים ל-250 משתתפים

"בשבוע אחד חלו בקורונה 800 איש"

קבינט הקורונה, שהתכנס היום (שני) החליט על דחיית ההקלות בשבוע והגבלת השתתפות באירועים בגני האירועים ל-250 משתתפים.

החלטה זו יש לציין מגיעה לאחר עלייה תלולה במספר החולים, ומתקבלת בצורה אחראית כאשר ברור לכולם שפתיחת מקומות ציבוריים כגון אולמות שמחה תגדיל בצורה ניכרת את מספר הנדבקים ותהווה סכנה לכלל האוכלוסייה בישראל.

"בשבוע אחד חלו בקורונה 800 איש. אסור להישאר אדישים למספר הזה. המשטרה חייבת לחזור לאכיפה חריפה כדי להחזיר את הציבור למשמעת ולאפשר לנו את המשך פתיחת המשק, כולל פתיחת הרכבת בעוד יומיים במתווה שסיכמנו עם משרד התחבורה. האכיפה צריכה להיות בקניונים, באוטובוסים, ברכבות, במסעדות, בגני אירועים ובכל מקום". כך לדבריו של שר הבריאות אדלשטיין.

תגובת התאחדות בעלי אולמות האירועים: "משבר הקורונה פגע בצורה קשה במשק כולו, כשגני האירועים והאולמות קיבלו מכה קשה פי כמה וכמה בתור אלו שהיו הראשונים שפעילותם הושבתה, כשכפי שידוע לכל- עד כה לא חזרו לפעילות. לאורך כל חודשי ההשבתה המשיכו האולמות וגני האירועים לשלם מאות אלפי שקלים עבור תחזוקת המקום גם שלא הייתה כל הכנסה, דבר שהביא רבים למשבר קשה ולא מעט מקומות אף סגרו את העסק בעקבות הקריסה הכלכלית שפקדה את הענף.

לאורך כל אותם חודשים היו בעלי האולמות והגנים בקשר רציף עם הזוגות במטרה למצוא פתרון משותף שיאפשר את קיום האירוע שלהם- ואכן ברוב מוחלט של המקרים נמצאו פתרונות לשביעות רצון כל הצדדים ואנו מברכים על כך.

בימים אלו ממשיכים בעלי האולמות להיערך לפתיחה המחודשת תוך השקעת כספים רבים בהתאמת המקומות להנחיות משרד הבריאות ולשמירה על בריאות האורחים. אנו נרגשים ומצפים לחזור לשגרה במהרה ולעסוק בדבר החשוב לנו מכל – לשמח את עם ישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *