קבלת שבת של הפלג בבר אילן: קצין הותקף והופל

בליל שבת בשולי קבלת השבת של "הפלג הירושלמי" בצומת בר אילן בירושלים, חסמו מספר נערים את ציר התנועה וגרמו נזק לרכב שעבר במקום. בהגעת קצין למקום הנ"ל הותקף והופל לרצפה בהמשך גם נלקחה הכיפה מראשו

בליל שבת בשולי קבלת השבת של "הפלג הירושלמי" בצומת בר אילן בירושלים, חסמו מספר נערים את ציר התנועה וגרמו נזק לרכב שעבר במקום. בהגעת קצין למקום הנ"ל הותקף והופל לרצפה בהמשך גם נלקחה הכיפה מראשו.

לאחר סיום התפילה החלה קטטה אלימה בין מספר חרדים שניסו לפנות את הציר לבין מספר קנאים, קטטה שכללה זריקת חפצים קריעת בגדים ואלימות.

בנוסף במהלך צהרי היום במחאה על חילול השבת התאספו כ200 סקרנים על ציר שמעון הצדיק / בר לב.

לא נצפו חסימות או אלימות.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חקירה פלילית ?????

    בס"ד
    הזדמנות פז!

    לאור ההוראה הברורה שיצא מביתם של מרן שר התורה ומרן ראש הישיבה שליט"א לבני חו"ל הדרים במדינת ישראל שירשמו עצמם במשרד הפנים להיות תושב מדינת ישראל לרגל הבחירות המתקדמות בתקופה הקרובה למעט אלו שיש להם סכנה מיידית, כדי להרבות חיילים לתורה ע"י ריבוי ההצבעות ולהגיע לחבר שמיני בכנסת המינים.

    הננו להודיע בזה על הזדמנות פז שהעניקו מטעם ביתם של מרנן שר התורה ומרן ראש הישיבה שליט"א שכל אלו שיקיימו פקודתם של מרנן שליט"א יזכו לשי מיוחד חד פעמי לעלות לתורה על הספר תורה שנכתבה בה אות ע"י מרנן ועימם שר הביטחון העמלקי החצוף "אביגדור ליברמן" שליט"א, ומי שיביא 100 משפחות שיקיימו על ידו פקודתם של רבותינו יזכה לעלות לתורה בעצם יום הבחירות עצמו.

    וזכות התורה ושריה יגן עליו ועל בני ביתו עד עולם, אמן סלה.
    אל תפספסו הזדמנות מיוחדת זו!
    -בברכת התורה / ועד הבחירות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב