קורצים לפריפריה: מרן הגר"ח יגיע לכנס דגל התורה בטבריה

הסחף הספרדי לעבר יהדות התורה הולך ומתגבר: מפלגת יהדות התורה תקיים ביום רביעי הקרוב כנס למען חיזוק התנועה וביצור חומות הקדושה בעיר, ל'אקטואליק' נודע כי לאחר שנים שלא דרך בעיר טבריה מרן הגר"ח יטריח עצמו ויגיע לכינוס דגל התורה בעיר

הסחף הספרדי לעבר יהדות התורה הולך ומתגבר: מפלגת יהדות התורה תקיים ביום רביעי הקרוב כנס למען חיזוק התנועה וחומות הקדושה בעיר, הכנס יתקיים ברחוב וורנר וכל הכבישים הצמודים יסגרו לתנועה. לאקטואליק נודע כי מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א יגיע לראשונה מזה שנים רבות לעיר טבריה, וישתתף בכנס הבחירות.

גם הצדיק הרב דב קוק שליט"א ישתתף בכינוס, וכן ומרן הרב גרשון אדלשטיין.

בשעה זו נערך פגישה מצומצמת של בכירי דגל התורה יחד עם הנציג הטברייני שמייצג את עדות המזרח בדגל התורה הרב דוד אוחנה,  וזאת במטרה לסגור את כל הפרטים הלוגיסטיים האחרונים של האירוע המלוטש.

כזכור, שס ערכה כנס לפני שבועיים בטבריה כשבכנס עצמו שר הפנים אריה דרעי תקף בחריפות את ראש העיר רון קובי וביקש ממנו שיפסיק לתמוך בחילולי השבת,

כזכור, ביהדות התורה החליטו להציב את הרב דוד אוחנה, חבר מועצת העיר מטעם דגל התורה, במקום ה-12 ברשימה, זאת מכיוון שהוא נושא את הלפיד של המאבק על שמירת הסטטוס-קוו בעיר ושמירת השבת.

ל'אקטואליק' נודע עוד, כי הכנס ייערך ברחובה של עיר בקרית שמואל, שבו יוכלו להשתתף אלפים מכל הצפון כדי לכבד את המעמד.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קהילת הרב אוירבך אינה משתתפת בבחירות

    הוראתו הברורה של המרא דאתרא הגאון הגדול רבי אברהם דב אוירבך שליט"א היא לא להצביע בבחירות בגלל שהמפלגות החרדיות מחפשות שררה וכבוד, ובוגדות ביהדות בכל המישורים, בחינוך, בשבת ובגיוס לצבא השמד.

    יוני |
    הגב