קידר: "יש סתירות בפרטי רצח רבין" בכיר בשב"כ: "הזיות"

בריאיון סוער עם ינון מגל ויואב לימור ב־103fm קידר טען בגופו של רבין אותר פצע כניסה מקדימה, וכי זמן ההגעה היה ארוך מאוד – כ־22 דקות מכיכר מלכי ישראל לביה"ח איכילוב. ראש היחידה לאבטחת אישים לא נותר חייב – האזינו

בהפגנת תמיכה בימין פתח תקווה נאם ד"ר מרדכי קידר ואמר כי יגאל עמיר שהואשם ברצח ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר יצחק רבין, לא ביצע את הרצח.

בריאיון סוער עם ינון מגל ויואב לימור ב־103fm קידר טען בגופו של רבין אותר פצע כניסה מקדימה, וכי זמן ההגעה היה ארוך מאוד – כ־22 דקות מכיכר מלכי ישראל לביה"ח איכילוב.

"הייתי בהפגנה שרבין נרצח בה. אז הייתי איש שלום וחבר בתנועת נתיבות שלום, הסניף היהודי של שלום עכשיו. הדחקתי את הרצח כל השנים. לפני חודש שמעתי הרצאה של מישהו שחוקר את הנושא הזה כבר 20 שנה ושערותיי סמרו מכל מיני עובדות שלא ידעתי קודם", אמר.

"10 אנשים שהיו עם הטענה הזו כונו הזויים. פתאום מגיע חוקר באקדמיה וגם בוגר 8200 שאותו לא ניתן לתייג כהזוי שטוען את אותם הדברים", הוסיף, "האווירה הציבורית השתנתה ומקבלת יותר את הדברים האלה".

יואב לימור תקף את קידר על כך שייחס את הרצח ל"י.ר." מבלי להסביר במי מדובר. קידר אמר כי קיבל את המידע ברשת וכי למד את הנושא לאורך 4 שעות. "אתה אקדמאי, חביבי", גער בו לימור, "אנשים אומרים 'נטרפה עליו דעתו'".

קידר השיב כי סבור כי "98 אחוזים" מאזרחי ישראל ידרשו "ועדת חקירה אמיתית", כהגדרתו, כשיראו את מה שראה. "אני קורא להקים ועדת חקירה שתסגור לתמיד את כל הקונספירציות", סיכם.

בתגובה לריאיון שהעניק ד"ר קידר ליואב וינון בתוכניתם, שוחח עם השניים שלמה הר נוי, לשעבר ראש החטיבה הממלכתית לאבטחת אישים, שהגיב לדברים ופרך את טענותיו.

"הסוגיות של תיאוריית הקונספירציה נחקרו על ידי ועדת שמגר בצורה די מפורטת. אחרי הרצח גם אנחנו ביצענו תחקיר כולל שיחה עם יגאל עמיר מהכלא וכלל עדות של מי שעמד ליד יגאל עמיר במהלך הרצח".

לדבריו,"נורו שלוש יריות. שני כדורים פגעו בגבו של יצחק רבין ואחד בפגע בזרועו של יורם רובין. אין שום כדור שנכנס מקדימה, חד וחלק. הנהג התכוון לנסוע דרך ציר הפינוי שתוכנן, מאחר והציר הזה לא היה פנוי כפי שתוכנן הוא פנה לרחוב ארלוזרוב. אגב לא מדובר ב-22 דקות. העצרת הסתיימה ב-21:45, ההתנקשות הייתה ב-21:48 בערך וההגעה על פי רישומי בית החולים היא ב-21:52. יצחק רבין הגיע לבית החולים כשהוא כבר מת".

מי צעק 'סרק סרק'? נשאל – לא הייתי נוכח במקום אך על פי תחקורים יש שטוענים שיגאל עמיר אמר זאת כדי להכחיש את היריות. תיאוריה אחרת אומרת שזה נאמר על ידי אנשים מתוך תקווה שלא מדובר במשהו אמיתי".

על יורם רובין הגיב קידר: "מאחר שאני מכיר במשך 25 שנה את יורם רובין ואת כל הנפשות הפועלות שמסביב, וכמי שמכיר היטב את פרטי המקרה, אני יכול לומר שאין כאן שום קשר לקונספירציה. זה מה שקרה ולא היה משהו אחר. אי אפשר לשמור קונספירציה שכזו בסוד".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אולי קצת לגופם של דברים ?! קצת?!!!

    מזכיר את אז שהפעילו דקטטורה על הדיבורים והמחשבות של אנשים.
    כולם אבל כולם יד אחת במלכודת הזאת של השמאל פשוט מגוחך! כולם תוקפים אותו על עצם זה שהעיז לדבר ולהגיד מה שאמר..חח… "רק לא קונספירציה" ששששש…"אל תבלבל אותנו עם עובדות" והעובדות הן שיש מלא אבל מלא חומר שאף אחד לא באמת מתייחס אליו ברצינות ורק עסוקים כולם ב"לגנות" כולם מחוייבים לקו האחיד הזה של להתנער מכל הכיוון הזה של הקונספירציה אחרת יכנסו לרשימת ה"הזויים" כן…ממש כמו אצל זדורוב שהצד הרשמי ו/או התומך בגירסה שזדורוב רצח פשוט אף פעם לא ענה על כלום עניינית אלא רק פמפם את אותם שקרים פעם אחר פעם כל השנים
    יואב לימור פשוט ילד קטן ומגל היקר גם נפל לרשת בלית ברירה וזה מובן …כל אחד כמעט היה נופל לזה כולל אני כנראה רק שאני לא איש תקשורת אז לא!!

    דויד |
    הגב