קירות בני ברק זועקות אבל

בשעות אלו מפרסמת עיריית בני ברק על כל לוחות המודעות בעיר, מודעת אבל ענקית וקורעת לב שטרם נראתה כמוה.
במודעה מתאבלת העיר על 17 מטובי בניה ובנותיה שהלכו לעולמם בעקבות נגיף הקורונה.

בשעות אלו מפרסמת עיריית בני ברק על כל לוחות המודעות בעיר, מודעת אבל ענקית וקורעת לב שטרם נראתה כמוה.
במודעה מתאבלת העיר על 17 מטובי בניה ובנותיה שהלכו לעולמם בעקבות נגיף הקורונה.

לצד המודעה, מתפרסמת מודעה נוספת תחת הכותרת המדממת 'עורי עירנו התעוררי נא!', הזועקת בכאב כי מחיר הזלזול בהנחיות גבוה, יקר ומחריד כל לב.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קורע את הלב

    אשרינו שיש לנו [ליהודים הכשרים החרדים לדבר השם] לנו יש "הלכות בשולחן ערוך" ולא צריכים חוקי סדום של הציונים הארורים של ממשלת "ש מ ד". וד"ל… כי ד' אלוקיך מתהלך בקרב מחניך להצילך ולתת אויבך בידך – (והתנאי:) והיה מחניך קדוש, קדוש ממש.

    *איך יתכן ח"ו מהפך כזה של 180 מעלות במחשבתו של בורא עולם, להפקיד כביכול את ההצלה והגאולה של עם ישראל, בידי חבר אנשים רשעים, שלא פסחו על אחת ממצוות התורה לרומסם בראש חוצות, ובמזיד, באותם ימים ראשונים לא היו אלו תינוקות שנשבו, אלא אנשים שגדלו רובם ככולם בחממות החינוך היהודי המסורתי ופרקו עול שמים.

    *איך יתכן ח"ו שהם הם פתאום הפכו לשליחי ההצלה של עם ישראל, וזאת כמה שנים בודדות אחרי, שעצרו הם עצמם כל יוזמת הצלה אפשרית של אותם יהודים אשר ניסו להמלט מלהבות הכשנים של אירופה ?

    איך יתכן שתוצאות הגאולה הפלאית הזו, והתקיימות דברי נביאנו (ועוד ציטטות מוזרות מעין אלו) תוביל במישרין ליצירת מפלצת חטאת שכזו המכשירה כל צרוע וזב, אשר שליחיה מחללים קברות אבותינו בכל מקום שהם – קברות אותם נביאים עליהם מסתמכים חוגגי הגאולה הציונית המדומה ?

    *איך יתכן ששליחי אותה גאולה מתפרצים כחיות טרף לבתי כנסיות על דברים של מה בכך, ונאלמים דום לבפתחי מסגדים ומנזרים בהם מתנהלים פעולות לתכנון מוות וטרור לבני העם היושב בציון ?

    *איך יתכן שאותם שליחי גאולה, מייבאים לארץ מאות אלפי גויים, וגורמים להתבוללות עצומה בעם ישראל, במטרה מוצהרת להקטין את ההשפעה האלקטוראלית של יהודית דתיים וחרדים בארץ הזו ?

    והרשימה עוד ארוכה ועצובה – עצובה מאוד, והכי עצובה לראות את האנשים היקרים הללו – אחינו אנשי המזרחי לשבטיהם, לא מבינים ולא מפנימים אף על פי ולמרות הכל, נאחזים בשארית כוחם בקרן השור עליה חרוט בדם: *אין *לנו *חלק *ונחלה *באלוקי *ישראל ח"ו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. דמעות חינם של ראש עיריית ב"ב

    …את המודעה הזאת צריך להדביק רק בפתח משפחת קנייבסקי רחוב רשב"ם..כדי שהמטורפים.יענקי קנייבסקי.ואביו הבטלן יצחק שאול..יראו מה הם גרמו לתושבי העיר ובכלל לציבור שהקשיבו..להוראות ההזויות שפירסמו..הדם הזה על ידיהם..ורובינשטיין שותף להם….

    חצקל |
    הגב