קליפ הבחירות הרשמי של 'אגודת ישראל' נחשף

ב'אגודת ישראל' מעלים הילוך בקמפיין הדיגיטל ומשחררים היום את הקליפ הרשמי של ג'ינגל הבחירות, בכיכובו של הזמר מענדי ווייס ובליווי חברי מקהלת 'נרננה' • בקליפ, העונה לשם "יחד כולנו נלך", נחשפים לראשונה קטעים נבחרים ממרנן גדולי הדור באירועי המפלגה, במהלכם קראו לצאת ולהצביע ג'

11 יום לבחירות: ב'אגודת ישראל' מעלים הילוך בקמפיין הדיגיטל ומשחררים היום את הקליפ הרשמי של ג'ינגל הבחירות, בכיכובו של הזמר מענדי ווייס ובליווי חברי מקהלת 'נרננה' • בקליפ, העונה לשם "יחד כולנו נלך", נחשפים לראשונה קטעים נבחרים ממרנן גדולי הדור באירועי המפלגה, במהלכם קראו לצאת ולהצביע ג'

אחרי שבוע שג'ינגל הבחירות הפופולרי של אגודת ישראל 'יחד כולנו נלך' מתנגן בפיות כל הציבור החרדי, הפיקו במטה ההסברה של אגודת ישראל קליפ מרשים, חסידי ושורשי שילווה את מערכת הבחירות.

בקליפ המשלב צילומים מאולפן ההקלטות בשילוב סרטונים מהאירועים הגדולים שהפיקה אגודת ישראל בשנה האחרונה, עצרות בחירות, סיום הש"ס, מעמד 'בעד עמך', הכנסייה הארצית ועוד, מוגש ומודגש המסר כי הפעם הבחירות הם על זכות הקיום.

הג'ינגל בוצע ע"י מענדי ווייס ומקהלת נרננה ומילותיו המיוחדות של השיר נכתבו על ידי אהרהלה וינטרוב, אמן הרגש, כאשר על ההפקה מנצח מכאל צי מאולפני טנור.

מענדי ווייס אומר כי "על אף שמאז ומעולם השתדלתי להתרחק מכל גוון פוליטי במסגרת עבודתי, הרי שהפעם כשקיבלתי את ההצעה, הרגשתי תחושת שליחות וזכות עצומה להיות חלק מהמנגנון שתכליתו המרצת הציבור באשר לציות לגדולי הדור, בשעה שהיהדות החרדית נאבקת על "זכות הקיום" שלה.

לדבריו, "בכל חתונה שאני מגיע בשבוע האחרון, הקהל מבקש ממני לשיר את הג'ינגל. בעצמי הופתעתי מעוצמת החשיפה והמשוב המרנין מהציבור שבתוך ימים אחדים קלט את הלחן ואת המילים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *