קמפיין חדש: הרפורמים משתלטים על המדינה

סרטון חדש טוען כי הרפורמים נאבקים בראש הממשלה נתניהו ומנסות להפיל אותו ואת שלטון הימין, זאת במטרה לקדם את התוכניות שלהם להשתלטות על המדינה

סרטון חדש שיצא אמש מטעם יוזמה בשם 'תכנית ההשתלטות', מסביר מי הם הגופים שמאיימים על שלטון הימין – התנועות הרפורמיות.

"כבר המון שנים שביבי נלחם למען המדינה", נאמר בסרטון. לאחר מכן רואים  את נתניהו במהלך מפגש עם נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, וכן את ראש הממשלה בעת נאום מעל בימת האו"ם. עוד ממשיך הסרטון ואומר: "עכשיו ביבי נמצא בקרב על חייו למען הימין ומדינת ישראל".

בשלב זה מציג הסרטון שהתנועה הרפורמית הם אלו שנאבקים בנתניהו ומנסים להפיל את שלטון הימין על מנת לקדם את התוכניות שלהם להשתלטות על המדינה.

עוד נאמר בסרטון: "האירגונים הרפורמים עושים לנו תרגיל, בסיוע מיליוני דולרים, התקשורת ובג"צ ותוך שיתוף פעולה עם מפלגות השמאל – מרץ, העבודה וכחול לבן. הם מוחקים את הזהות היהודית שלנו ומסכנים את עתידה של מדינת ישראל". בסיום הסרטון נכתב "הרפורמים. תרגיל. מסריח" אמירה המבוססת על קמפיין הליכוד "נתניהו. ימין חזק". בסוף הסרטון נאמר: "עוצרים את ההשתלטות הרפורמית השמאלנית".

בעמוד הנחיתה של היוזמה נכתב כי "הרבה אנשים לא יודעים את זה, אבל יש מי שפועלים בשיטתיות לשנות את מדינת ישראל כפי שאנחנו מכירים אותה. וזה ממש לא לטובתנו. היהודים הרפורמים הם אחים אהובים שלנו מעבר לים, אבל התנועה הרפורמית ושאר הארגונים הרפורמים  עושים במדינה היהודית דברים שממש לא ראויים בין בני משפחה.

"כסף, עתירות לבג"ץ, מניפולציות תקשורתיות ושילוב זורעות עם מפלגות השמאל הם האמצעים שלהם. המטרה היא, להשליט במדינת ישראל סדר יום שרק מיעוט מאוד קטן מהאזרחים מעוניין בו. אנחנו חייבים לדרוש מנציגי הציבור שלנו לעצור את זה באופן מידי. לפני שיהיה מאוחר".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *