קצת ידע באיפור ויש לך מראה של שיזוף טבעי

מה שלא עושה הטבע – יעשה הצבע. בכדי להגיע לתוצאות מושלמות ומדויקות. אנחנו כבר בוגרות וחכמות מספיק כדי לדעת שחשיפה מוגזמת לשמש מסכנת אותנו, אבל הרצון לעור פנים שזוף חזק מאתנו, במיוחד בקיץ הישראלי. אז מה עושים? נעזרים בסומקים משזפים. איך משתמשים בברונזר ועל מה חשוב להקפיד?

כמה טיפים נכונים וטובים לאיפור בייתי ומולצח, וגם מה לא לעשות בברונזר? כך תצרי לעצמך מראה טבעי ושזוף.

המשזף העתיק ביותר ושמו נובע מצבעו – הברונזה. השימוש בברונזרים הוא פיתרון נהדר למראה שזוף. אין עוד צורך בשעות של שיזוף.

את צבע הברונזר מומלץ לבחור בהתאם לגוון עור הפנים: לעור בהיר לא מתאים ברונזר כהה, כי הוא ייראה כמו כתמים על גבי העור. הגוונים המתאימים הם חום, שזוף או כתמתם. ברונזר בהיר יותר, בגוון אחד יותר כהה מעור פניך, ייתן לעורך מראה טבעי ועדין. ככל שעור הפנים כהה יותר כך אפשר לעבוד עם ברונזר כהה יותר. לכהות עור יתאימו גוונים אדמדם, ברונזה וזהב.

"את הברונזר ניתן להניח במקום סומק, עם מברשת פנים רחבה ורכה כדי לא ליצור כתמי צבע על העור. המקומות הנכונים בהם יש להניח את הברונזר הם האזורים המוצללים יותר בפנים, כמו עצמות הלחיים, מסגרת הפנים, מתחת לקו הלסת. חשוב לעבוד עם המברשת בצורה לא מתאמצת, כדי לא להכביד עם הרבה חומר

את הטיפים הטובים האלה קיבלנו מהמאפרת נטע סקלי: 

ליצירת מראה שזוף וטבעי היא תמיד להשתמש בגוון מייקאפ המתאים בדיוק לגוון עורך וליצור מראה שזוף באמצעות שימוש נקודתי בסומק שזוף או ברונזר, באבקה או בנוזל. נשים הנוטות להשתזף ולהחליף בקיץ את גוון עור הפנים, צריכות להתאים גוון מייקאפ שונה לקיץ ולחורף.

בבואך לבחור את הברונזר המתאים לך, שקלי את האופן בו את אוהבת לעשות שימוש במוצר ואת סוג הגימור אותו את מבקש להשיג (מאט, מבריק, מטאלי, מפודר, או לחותי). ככל שאת כהה יותר תוכלי לעשות שימוש בגוון ברונזר כהה יותר.

פודרה מוזהבת ומבריקה בתפזורת היא מוצר חובה לחובבות המראה השזוף היות והיא רב שימושית במיוחד. תוכלי להשתמש בה כצללית אשר תיצור שטיפת גוון זהובה לעיניים, כשימר מעל עצמות הלחיים, להדגשת גוון הסומק, לערבוב במייקאפ לפנים או בקרם לחות למריחה או פיזור באזור המחשוף, כתפיים, זרועות או רגליים חשופות, לערבוב בלק שקוף או גלוס.

למראה עור סמוק שמש הניחי את הברונזר על הלחיים כסומק או מתחת לעצמות הלחי כהצללה והמשיכי אל מסגרת הפנים. הקפידי על תנועה קלילה והשתמשי בכמות חומר מעטה בטכניקת הוספה עד שתגיעי לגוון הרצוי לך.

לפני האיפור בימי הקיץ החמים בהם קרינת השמש חזקה מומלץ לעשות שימוש בקרם הגנה לפנים המצטיין במרקם עדין וקליל במיוחד הנספג במהירות בעור ומותיר אותו מוכן לאיפור.

טעויות להמנע מהן בשימוש בברונזר:

מוטב להמנע משימוש במייקאפ כהה מדי בעל כיסוי גבוה יותר ואטום אשר עלול שלא להשתלב עם גוון העור ולאלץ אותך לאפר גם את אזור הצוואר והחזה.

שימוש בברונזר מבריק וזוהר מראה זוהר כזה אינו אידיאלי בעור בעל פגמים משום שהוא מבליט אותם, וכן אינו מומלץ לשימוש בעור מסוג הנוטה לשמן אשר נראה בעל ברק מעצמו.

עור זוהר הוא טרנד חשוב לקיץ. שימי לב, העור צריך להיראות זוהר וקורן כאילו יצאת מיום טיפולי פנים בספא ולא מזיע כאילו יצאת משיעור ספינינג. במקום להשתמש בקרם לחות, שקלי לעבור לשימוש בתחליב או, לחילופין, בספרי לחות מזין ומרגיע, היתרון בלחות בספרי הוא שהיא קלילה במיוחד ונספגת בעור במהירות וללא להותיר תחושת כובד. העור אינו מזיע את הלחות והאיפור נשמר לאורך זמן כתוצאה מכך.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *