קרב בטוויטר: ברסי לא נותר חייב לבנט

שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, תוקף בחריפות את מדיניות הבדיקות הכושלת של משרד הבריאות

שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, תוקף בחריפות את מדיניות הבדיקות הכושלת של משרד הבריאות. "איך ממשלת ישראל הצליחה להחריב את פרויקט מכון וייצמן לביצוע 60,000 בדיקות קורונה ביום" , כתב בנט בטוויטר.

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב לא נותר חייב והגיב בסדרת ציוצים משלו: "יש סיפורים שגם אם חוזרים עליהם 60,000 פעם לא הופכים למציאות", הגיב בטוויטר.

ברסי המשיך והגיב: "מישהו מעלה על דעתו שהיינו מוותרים על אופציה כזאת אם היא הייתה אמינה? לצערנו רמת התוקף של הרעיון היצירתי הזה לא עברה את הסף שניתן לסמוך עליו. עשינו ואנחנו עושים כל מאמץ להגדיל את מספר הבדיקות.

אך בלי להתפשר על הרמה של הבדיקות. מה זה אומר להתפשר על הרמה של הבדיקות? זה אומר בדיקה שנותנת תוצאה כוזבת וקובעת לגבי אדם בריא שהוא חולה או אדם חולה שהוא בריא. זה המחויבות שלנו לציבור

לדברי סימן טוב, "יש לנו היום יכולת לבצע מעל 15,000 בדיקות והיכולת תגדל ל-20,000 ואחכ ל-30,000 בדיקות לפי הצורך, וללא פשרות על האמינות. לא הייתם רוצים להכניס את סבא וסבתא שלכם לבית חולים אם הם בריאים בגלל תוצאות בדיקה כוזבות, דבר שקרה, כשהתפשרנו על האיכות בגלל לחצים לא ענייניים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *