קרויס מפתיע: "במאה שערים אף אחד לא נפטר מקורונה"

כשנשאל האם כשיהיו חיסונים מוכנים בישראל הוא ילך להתחסן הוא השיב כי "אנחנו נגד חיסונים ולכן לא אתחסן". וכאן הוא הפתיע ביותר כשחשף כי "במאה שערים אף אחד לא נפטר מקורונה"

בעקבות נתוני העליה בתחלואה שאותו מפרסם משרד הבריאות העסקן יואליש קרויס אומר בראיון לקו החרדי כי במאה שערים הציבור רגוע, וכי דווקא מחוץ לירושלים יש לחץ וביקוש למחוללי חמצן.

קרויס אמר עוד: "בכל אזור מאה שערים אין בכלל קורונה. אני מזהה ביקוש למחוללי חמצן דווקא בדרום. כאן כולם עברו את זה. בחסדי עמרם אנו מקבלים פניות מכל רחבי הארץ כולל מהציבור החילוני. הם מעדיפים את הטיפול הזה בגלל הבדידות במחלקות הקורונה.

כשנשאל האם כשיהיו חיסונים מוכנים בישראל הוא ילך להתחסן הוא השיב כי "אנחנו נגד חיסונים ולכן לא אתחסן". וכאן הוא הפתיע ביותר כשחשף כי "במאה שערים אף אחד לא נפטר מקורונה".

בתוך כך, ד"ר ציון שלוסברג ממשרד הבריאות אמר אתמול כי להערכתו, 40 עד 45 אחוז מהציבור החרדי החלים מקורונה, מתוכם 13 אלף בחורי ישיבות. "אנחנו בסוג של 'חיסון עדר', וצריך לתת את הדעת כיצד להקל עליהם בהגבלות השונות". אמר

כזכור, גורם ב'חסדי עמרם' אמר ל'אקטואליק' כי בימים האחרונים מרגישים את הלחץ ברחוב החרדי ואנשים נכנסים לפאניקה. "יש פאניקה גדולה וגם ישנה עלייה במספר הטלפונים מאנשים שרוצים לדעת כיצד לטפל בחולי קורונה, לאחרים יש תסמיני חורף ולא יודעים אם זה קורונה או שפעת", הוא אומר. לדבריו, "כל בן אדם שיש לו חום יש נבהל ומתקשר לארגון לברר פרטים, זה לא היה בעבר, זה קורה בגלל הלחץ מהקורונה".

אותו גורם התייחס לפרסום של הכתב יאיר שרקי בטוויטר על כך שיש עלייה בביקוש למחוללי חמצן ואמר כי "הביקוש לחמצן נותר כפי שהיה עד היום."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *