קרעי ציטט את מרן הרב מאזוז במליאה: "בנט, נתת יד נגד היהדות, אין לך תקומה". צפו

תשעה חודשים עברו מאז הקמת הממשלה הזו. אמר הבוקר מו"ר הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א: הגמרא אומרת בסנהדרין: "אמר רב אין בן דוד בא, עד שתתפשט מלכות הרשעה על ישראל תשעה חודשים, שנאמר לכן יתנם על עת יולדה". הממשלה הושבעה בד' בתמוז, היום ה' בניסן – תשעה חודשים בדיוק – אדר א' ואדר ב' נחשבים לחודש אחד. עכשיו זה הזמן להנהגה אמיתית".

ח"כ ד"ר שלמה קרעי, התייחס לדרמה הפוליטית במליאת הכנסת בלשונו המליצית והפיוטית כדרכו ובמעמד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

קרעי: מכובדי ראש הממשלה בעבר ובעתיד בעז"ה בנימין נתניהו, אדוני יושב הראש, כנסת נכבדה,
ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. זהו יום היסטורי לעם ישראל. יום נפילתה של הממשלה האנטי יהודית והאנטי ציונית המסוכנת ביותר שקמה במדינת ישראל. "אם מזרע היהודים מרדכי אשר החילות לנפול לפניו לא תוכל לו כי נפול תיפול לפניו". בנט, על כך שנתת יד לפגוע בשורשי היהדות, שזלזלת במאבק של חה"כ סילמן על הזהות היהודית, לא תהיה לך תקומה.

המערכה עדיין בעיצומה. הנאום הזה מוקדש לחברים של עידית, לאלו שיש סיכוי שרוח אלוהים תתחיל לפעם בהם "בין עקיצות הצרעה של עוכרי ישראל את היהדות לבין אש השאול של הטרור האיסלאמי". כמו שכתוב על שמשון הגיבור: " וַתָּחֶל רוּחַ ה' לְפַעֲמוֹ בְּמַחֲנֵה דָן בֵּין צָרְעָה וּבֵין אֶשְׁתָּאֹל". מחנה דן הוא המחנה הלאומי באופוזיציה שעומד עכשיו על דן מנדטים – חמישים וארבעה.

חברים יקרים, לאחר הפיגועים הקשים שעברנו, לצערנו, לאחרונה, עדיין נשמעים קולות לא מעטים להוקיע את "אלימות המתנחלים". זהו סוג של בון-טון כמעט אופנתי בשמאל, להאשים באלימות את הקורבן ולא את התוקף. שמענו אותו מפי שרים בממשלה הכושלת הזאת וגם מאנתוני בלינקן, שר החוץ האמריקני, שאמר: עלינו למנוע אלימות מתנחלים.
כן… שמעתם היטב, זה בדיוק מה שהוא אמר, ועוד באוזני ראש ממשלת ישראל שבחר למלא פיו מים…!!

פתגם בערבית יהודית אומר: דרבני – ובכה, קרצני – ותשכה", ובתרגום חופשי: הכני – ונשא קינה, דקרני – והגיש תלונה!
מההתחלה ידענו שזו תהיה ממשלה רופסת וכושלת. אבל המציאות עלתה על כל דמיון. הגיעו מים עד נפש.

מעולם ממשלת ישראל לא היתה כה רופסת וכנועה לגחמות של אויבנו. הטרור מרים את ראשו המכוער ומכה בנו ללא רחם. והם? הם מספקים למחבלים תירוצים, חוזרים כמו מנטרה על הקמפיין הנפשע, ומאשימים את "אלימות המתנחלים", עלילת דם, כשהדם שלנו נשפך כאן.

מעולם ממשלת ישראל לא פעלה כדי לקעקע את הזהות הבסיסית של המדינה שלנו כיהודית ודמוקרטית. אבל הם? הם שמו את הרפורמים ואת שולי השוליים של השמאל הקיצוני במרכז הבמה, ובאופן יסודי החלו לקעקע יחד עם בג"צ והמשפטנים את כל הקדוש והיקר לעם ישראל.

תשעה חודשים של שכרון חושים. שיכורים מכח. הרס מוחלט של היהדות, של הביטחון, של הזהות שלנו , של הכלכלה, של הלב היהודי, של החמלה. ממשלת שינוי לרעה.

ומה עושה בינתיים מר בנט? מתבצר לו מאחורי חומות הבטון בביתו המושקע ברעננה, בירתנו החדשה, ופשוט שותק, ושתיקה כהודאה!
(-) במחשכים דאגת לאשר מעון רשמי נוסף מחוץ לבירת ישראל ואפילו לא גילית על כך למפגינים, כדי שלא יפריעו לשנת הצהריים שלך. אתה פשוט מעורר רחמים…
(+) במקום להתחבא בבונקר שחפרת לעצמך, ומאחורי חומות בטון בשווי עשרות מיליוני שקלים, תתעורר!! אתה לא מתבייש?! אנשים מתים! איך הבאת אותנו למצב הזה של דם, שסע ודמעות!?

לפיכך אנחנו חייבים… להביא היום לעם ישראל חבילה משופרת של חוקים מרתיעים למניעת טרור! הריסה מיידית ובלתי מתפשרת של בתי המחבלים, שלילת אזרחות ותושבות מהם ומבני משפחותיהם לתמיד, הענשה בכל חומרת הדין את כל מי שהיה במעגליהם של המחבלים וסייע להם בהסתה, בהסעה, בתכנון ובעצימת עין.

גם ראש הממשלה הכושלת הזאת, מר נפתלי בנט, ברגעיו האחרונים כראש ממשלה, חייב לתת יד להעברת החוקים הללו בכנסת, ויפה שעה אחת קודם! כמעט אמרתי, שאם לא יעשה כן, בסיס התמיכה שלו יישמט מתחת רגליו ויפנה אליו עורף… אבל אז נזכרתי, שלמר בנט אין בכלל בסיס תמיכה! הוא תלוי בערב-רב של אידיאולוגיות מוזרות ומנוגדות התלויות על בלימה… זה מעודד חמץ בפסח בריש גלי, זו מקדמת תחבורה ציבורית בשבת, ההוא בכלל תומך באחים המוסלמים, ושר אחד מקשקש עצמו לדעת, אינו יודע מה הוא שח, "חג ומועד" בלשונו לעתים קרובות…

אגב, במקומו הביאו לנו לכאן היום את הנדל (–>) שר ההבל. המתנשא, השחצן, היהיר, שהאשים את הליכודניקים בביריונות של חבורת השנאה בתקווה אבודה בראשות קומיסער. אני קורא לחבריי לצאת החוצה מהמליאה ולא להקשיב לדברי ההבל של החצוף המתנשא.

קרעי המשיך לרתק את חברי הקואליציה והאופוזיציה: חברים יקרים, הימים אינם כתיקונם, ימי פיקוח נפש של ממש. אם הוא דוחה שבת וכיפור, הרי שבוודאי הוא דוחה ומפרק קואליציה רעועה שעומדת על כרעי תרנגולת. אז בואו נא רבותיי, מי שעדיין בוערת בליבו אהבת העם והארץ, הצטרפו לנחשונית עידית סילמן, בואו ונקים כאן ועכשיו ממשלה לאומית בראשות הליכוד ונתניהו – בראשות מי שלא שוקל שיקולים זרים של תומכי טרור בקבלת ההחלטות שלו, כדי שמכנסת ישראל תצא הבשורה של מיגור הטרור וחיסול מפעיליו ותומכיו!!!.

אורבך, שקד וכל יתר החבורה, אם תתעוררו, מוטב. אבל אם תמשיכו להישען על משענת הקנה הרצוץ, תתרסקו יחד איתו. בשבוע הבא, בליל מה נשתנה, נשאל יחד עם כל בית ישראל: "מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? שבכל הלילות אנחנו הולכים בבטחון ובראש יהודי מורם ברחובותינו, והלילה הזה פחד וחשש, הסתה וטרור… תשובה מיידית אולי לא נקבל. אבל קריאת כיוון כן: "והיא שעמדה לאבותינו ולנו, שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותנו, והקב"ה מצילנו מידם". וכן, יצילנו גם מידכם. אתם יכולים לזכות ואתם יכולים שלא. עם ישראל לא תלוי בכם. אתם תלויים בו. ורווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר.

את הממשלה הזו שלכם, הציבור כבר לא מסוגל להכיל. הערב בשעה שבע, יגיעו אלפים ורבבות למחות כנגד הממשלה האנטי יהודית והאנטי ציונית המסוכנת ביותר שהיתה כאן אי פעם. כולנו נהיה שם, מגדול ועד קטן. בנערינו ובזקננו, בבנינו ובבנותנו, חרדים וחילונים, דתיים ושומרי מסורת, ליציאת מצרים – מעבדות ממשלת החרפה – לחירות, ומשעבוד האחים המוסלמים – לגאולה.

אזרחי ישראל, בליל הסדר, לאחר ביעור חמץ בבסיסי צה"ל, בבתי החולים, ואת הממשלה הרעה הזו, נכוון בשפיכה של היין ב"דם, ואש ותמרות עשן" שממשלת הרשעה כולה בעשן תכלה – כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ.

קרעי ציטט מדברי מרן ראש ישיבת "כסא רחמים: "תשעה חודשים עברו מאז הקמת הממשלה הזו. אמר הבוקר מו"ר הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א: הגמרא אומרת בסנהדרין: "אמר רב אין בן דוד בא, עד שתתפשט מלכות הרשעה על ישראל תשעה חודשים, שנאמר לכן יתנם על עת יולדה". הממשלה הושבעה בד' בתמוז, היום ה' בניסן – תשעה חודשים בדיוק – אדר א' ואדר ב' נחשבים לחודש אחד. עכשיו זה הזמן להנהגה אמיתית, עד ביאת גואל צדק בקרוב בעז"ה". איחל קרעי לסיום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *