ראש הממשלה יבטיח לגר"מ מאזוז: "אלי ישי יקבל תפקיד שר"

 ראש הממשלה צפוי להתקשר הערב (שלישי) לגאון הרב מאזוז ולבקש ממנו לקבל את הצעת הבית היהודי וזה בכדי שגוש הימין לא יאבד קולות כפי שהיה בבחירות האחרונות. נתניהו צפוי להבטיח לרב מאזוז כי אלי ישי יקבל תפקיד שר – גם אם לא ייכנס לכנסת

יו"ר יחד אלי ישי נכנס לפני שעה קלה אל מרן רה״י, הגאון רבי מאיר מאזוז לעדכן אותו בהתפתחויות האחרונות ולבקש את הכרעתו בהצעות שנמצאות כעת על השולחן. אלי ישי דחה את ההצעה המשפילה של הבית היהודי, ודורש לפחות את המקום ה-5. בבית היהודי מציעים כי ישי יקבל את תפקיד השר, וזאת כפי התחייב ראש הממשלה לאלי ישי. הערכה היא כי הבית היהודי יגישו הצעה משופרת יותר.

ראש הממשלה צפוי להתקשר הערב לגאון הרב מאזוז ולבקש ממנו לקבל את הצעת הבית היהודי וזה בכדי שגוש הימין לא יאבד קולות כפי שהיה בבחירות האחרונות. נתניהו צפוי להבטיח לרב מאזוז כי אלי ישי יקבל תפקיד שר – גם אם לא ייכנס לכנסת.  ביחד מתלבטים האם לקבל את ההצעה וחוששים שנתניהו לא יעמוד בהבטחות שלו אחרי הבחירות.

"כפי שנהגתי כל חיי, איני זז צעד אחד מבלי לשאול לעצת רבותיי, וכך גם אעשה הפעם" , אמר. ישי כרגע נמצא במגעים מתקדמים מול הבית היהודי שהציעו לו את המקום ה-8, ישי דחה את ההצעה וכעת הוא דורש את המקום ה-5.

בליכוד מסרו כי ראש הממשלה נתניהו פועל לטובת איחוד בין ״הבית היהודי״, ״האיחוד הלאומי״, ״עוצמה יהודית״, ואלי ישי במטרה להציל את גוש הימין ולמנוע אובדן קולות. "בניגוד לספינים, הליכוד לא יתקוף איחוד זה בשום צורה במהלך מערכת הבחירות – אלא להיפך".

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טעות הכי גדולה של ישי שכל דבר מקורביו מוציאים החוצה לכן הרבה דברים נהרסו לו יש דברים שלא מפרסמים עד שהם סגורים הרמטית....

    .

    משה |
    הגב