ראש העיר אלעד ישראל פרוש: אף אחד לא בדק את השלכות הסגר על העיר

"זה מראה שנתניהו סיים להרכיב ממשלה ועכשיו משחקים שם פינג פונג"

הסגר באלעד ממשיך למרות הפניה לבג"ץ. בראיון לזיגמן ברדיו 'קול ברמה' אמר ראש העיר אלעד ישראל פרוש: "אתמול בלילה אמרו לי ששר הבריאות המליץ להוריד את הסגר, אבל במל״ל וקבינט הקורונה החליטו להשאיר. אף אחד לא בדק את ההשלכות על העיר. זה מראה שנתניהו סיים להרכיב ממשלה ועכשיו משחקים שם פינג פונג".

לדבריו של ראש העיר התחושה הקשה היא שלמרות שאין הצדקה לסגר ואף שר הבריאות תומך בהורדתו ישנו מי שבכוח רוצה להטיל סגר ולאו דווקא מהסיבה הנכונה.

כבר אמש במוצ"ש הודק הסגר ובכניסה וביציאה של העיר עמדו שוטרים אשר סרבו לאפשר כניסה ויציאה מהעיר, למותר לצין את התחושה הקשה של התושבים ובפרט הציבור החרדי אשר רואה את המתרחש מול עיניו גם בעיר אשדוד שם ראש העיר ביקש להטיל סגר דווקא על השכונות החרדיות בעוד הנגיף נמצא בכל מקום בעיר.

קולם של נבחרי הציבור החרדי כרגיל אינו נשמע בממשלה והם ממלאים את פיהם מים בדיוק כפי שהתרחש בגל הראשון, במקסימום משחררים מדי פעם אמירה פופולרית לתקשורת בכדי לצאת ידי חובה כפי שאמר הבוקר סגן השר מקלב בתכניתו של זיגמן:

"הסגר מביא לסטיגמות כנגד הציבור החרדי עם השלכות ארוכות טווח, וזה צריך להיות שיקול שנלקח בחשבון בדיוק כפי שהנושא הכלכלי הוא שיקול".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *