ראש העיר ר"ג כרמל שאמה נגד עיריית גבעת שמואל

"גבעת שמואל במקור היתה שכונה בבני ברק מקומה לחזור לבני ברק"

כרמל שאמה ראש העיר ר"ג פרסם פוסט כועס כנגד גבעת שמואל:

"מה ההבדל בין כפיות טובה להשבת רעה תחת טובה? ואיך זה קשור לתגובה החריפה שלנו לניסיון הכושל והשפל של גבעת שמואל לגנוב אוניברסיטה בישראל?

עשרות שנים ועד לפני 4 שנים לגבעת שמואל השכנה הקטנה לא היתה יכולת לספק בית ספר תיכון לילדיה.

רמת גן מתוך ערבות הדדית והושטת יד לשכן במצוקתו ובניגוד לאינטרס שלה הפכנו לבית חם לילדי וילדות גבעת שמואל וקיבלה אותם לתיכון 'אהל שם' שהוא מהטובים בישראל והכל על חשבון תשתיות העיר וצפיפות הכיתות.

אחרי עשרות שנים של הנאה ברגע שהצליחו להקים תיכון בעצמם וכבר לא היו צריכים את הושטת היד של רמת גן התגבר עליהם יצר החמדנות והמגלומניה וללא בושה החליטו לנשוך את היד שהאכילה אותם עשרות שנים.

כל מי שעזר לאדם במשך עשרות שנים ללא שום אינטרס אלא כנתינה שאינה תלויה בדבר, שיחשוב מה היה מרגיש אם ברגע הראשון, שהנעזר היה יכול היה קם לפגוע בו ובצורה קשה.

אנחנו חינכנו את ילדי וילדות גבעת שמואל עשרות שנים בין היתר להכרת הטוב וחלילה לא לכפיות טובה ובטח חס וחלילה להשיב רעה תחת טובה.

הדוגמא האישית שנתן להם ראש העיר שלהם היא הפוכה ויודעת את זה כל משפחה שזכתה שילדיה למדו ונעזרו במערכת החינוך המפוארת שלנו. הוא לא יוכל לעמוד באמת מול הילדים ולדבר איתם על הערכים האלה או נגד הפעולות הנפסדות.

זה בדיוק כמו שחולה יפגע ברופאה שטיפלה בו למרות שבזכותה חזר לעמוד על רגליו.

זה בדיוק כמו השכן הטוב ששנים סייע לשכניו הנזקקים שברגע הראשון שיכלו קשרו קשר נגדו.

אז למרות שנוטים לערבב ולבלבל יש הבדל ענק וברור בין כפיות טובה לבין השבת רעה תחת טובה, הראשונה היא פשוט לשכוח, שעזרו לך והשניה גם לשכוח וגם לפגוע במי שעזר לך וזה מה שניסה לעשות בשפלות ראש עיריית גבעת שמואל.

רבים מתושבי גבעת שמואל הם מאמינים וערכיים ואין לי להפנות אותם למקורותנו: מֵשִׁיב רָעָה תַּחַת טוֹבָה לֹא תמיש [תָמוּשׁ] רָעָה מִבֵּיתוֹ" (משלי י"ז, יג)

לסיום כמה עובדות בהקשר הזה:

גבעת שמואל במקור היתה שכונה בבני ברק לכן אם היא מאמינה בגבולות היסטוריים אז מקומה לחזור לבני ברק.

רמת החייל בת"א היתה שכונה ברמת גן ומעולם לא פנינו לבקש אותה בחזרה.

תקציב אוניברסיטת בר אילן גדול כמעט פי חמישה מתקציב גבעת שמואל.

רמת גן רואה באוניברסיטה עוגן אקדמי ולא פרה חולבת וזה כל ההבדל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *