ראש עיריית פ"ת הפחית את תשלומי הארנונה לשנת 2019 והודיע על הפחתה נוספת לשנת 2020

לאחר אישור מועצת העיר פתח תקוה את הצעתו של ראש העיר רמי גרינברג להפחתה בתשלום הארנונה לשנת 2019 וחיסכון של מיליוני שקלים לתושבי העיר, כעת הודיע ראש העיר כי גם בשנת 2020 ירד מרכיב עדכון המדד בארנונה ובכך ייחסכו לתושבים מיליוני שקלים נוספים.

עיריית פתח תקוה נמצאת בגירעון עמוק, אשר נשאר כירושה מהקדנציה הקודמת ומאז הבחירות ברשויות המקומיות ננקטות פעולות רבות להתייעלות העירייה ולסגירת הגירעון, אך לא על חשבון התושבים. כאמור, ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג, החליט להמשיך להוריד את הארנונה לאחר שנים שבה הועלתה הארנונה וזאת למרות הגירעון, ולחסוך לתושבים גם בשנת 2020 כמו בשנת 2019 בה לראשונה לאחר שנים ירד מרכיב עדכון המדד בארנונה.

נזכיר, כי מועצת העיר אישרה את הצעת ראש העיר להעניק הנחה של 50% בתשלום הארנונה לצעירים (עד גיל 36) שיבחרו להתגורר במרכז פתח תקוה. זאת במטרה לעודד צעירים לעבור למרכז העיר ולהעצים את חיי הקהילה והחברה במקום ולקדם צמיחה ושגשוג במרכז העיר.
בנוסף מביא ראש העיר מרכיב נוסף בצו הארנונה שמטרתו לעודד חברות הזנק (סטרטאפ) לפעול בעיר ובכך לקדם את העיר פתח תקווה כעיר של חדשנות ופיתוח בכל התחומים.

ראש העיר פ"ת רמי גרינברג: "אנחנו מקדמים שלושה מהלכים במקביל. הראשון הוא הנחות, הטבות והקלת הנטל על התושב כאשר אחד האמצעים הוא הנחה בארנונה, השני הוא התייעלות כלכלית של העירייה וסגירת הגירעון שבו אנו מצויים מהקדנציה הקודמת שקיבלתי בירושה והשלישי הוא גיוס משאבים ממשרדי ממשלה בכדי למנף את הפיתוח והשגשוג של העיר בכל התחומים.
נמשיך לפעול בשלושת המישורים ולא נשית את הבעיות הכספיות והניהוליות של העירייה שהיו בעבר על התושב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *