"רבני הציונות הדתית לא התנגדו להצטרפותו של אלי ישי"

הרב אלי בן דהן מהבית היהודי העניק בצהרים ראיון לרונן כץ בקול ברמה והתייחס בדבריו למגעים בין הבית היהודי לאלי ישי

הרב אלי בן דהן מהבית היהודי העניק בצהרים ראיון לרונן כץ בקול ברמה והתייחס בדבריו למגעים בין הבית היהודי לאלי ישי, "אני לא מכיר התנגדות של רבני הציונות הדתית להצטרפות של אלי ישי", אמר בן דהן , "רק לאחרונה הוא נפגש עם הרב דרוקמן שקיבל אותו בכבוד גדול", הוא הוסיף ובכך הכחיש את השמועות שנפוצו על ידי גורמים זדוניים שרוצים לפגוע בישי.

לדברי בן דהן, "הציבור שלנו מחוזר על ידי כל המפלגות כי אנחנו מחברים בין הלאום לדת. אבל המפלגות האלו לא דואגות לצרכי הציבור הדתי ולכן צריך להתאחד ולהצביע למפלגה דתית. אין הבדל בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי ואני מקווה שאחרי הבחירות נלך לאיחוד מלא ויש מקום להצטרף גם לעוצמה יהודית, יחד גל הירש ואפילו עדינה בר שלום".

על סערת הגשר אמר בן דהן, "אני מודה שבגלל שאנחנו שקועים בבחירות הפנימיות לא שמעו את קולנו מספיק בחילולי השבת בגשר יהודית .זו אכן טעות והשבת חשובה לנו. בנט ברח מכל נושא של דת ומדינה. הוא הודה שהוא פחות בקי בנושא. אך אני אישית יצאתי נגד חילולי שבת".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הפאשקווילים הם באים ממתנגדים שסיונרים

    שס הדאעונית הפכה להיות מסורתית ערבית מוסלמית נוצרית ליטאית מחליפה צבעים לפי שיגעונו של דרעי המושחת והנוכל.
    הוא דתי בע"מ

    ישורון |
    הגב
  2. בהצלחה לאלי ישי

    מרן ראש הישיבה הגאון הגדול מאיר עיני ישראל הרב מאיר מאזוז שליט"א יזכנו ה' וימשיך הרב לנהל את עדתו בתוכנו, יאריך ה' ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, יזכה להמשיך ולהפיץ תורה בתוכנו ויפוצו מעיינותיו חוצה

    חרדי |
    הגב
  3. זה נהיה שקוף

    אני מציע למנהלי האתר אקטואליק שלא יבנו שאלי ישי ישלם להם, יש לו עדין עדין הרבה חובות וכרגע אין לו מאיפה לשלם…

    שאול |
    הגב