רב מכובד נעקץ במיליונים על ידי "נערה" בת 20

רב מכובד ומוכר בקהילה החרדית ניהל קשר עם אפרת לוי, שהציגה את עצמה כצעירה בשנות ה-20 לחייה שחוזרת בתשובה וזקוקה לסיוע כלכלי במימון לימודיה. אלא שבתוכנית "המתחזים", נחשף כי אפרת היא בעצם בת שבע לוי – מתחזה מתוחכמת בת 60 שהוציאה מהרב לאורך השנים סכום עצום!! שלושה וחצי מיליון שקלים.

רב מכובד ומוכר בקהילה החרדית ניהל קשר עם אפרת לוי, שהציגה את עצמה כצעירה בשנות ה-20 לחייה שחוזרת בתשובה וזקוקה לסיוע כלכלי במימון לימודיה. אלא שבתוכנית "המתחזים", נחשף כי אפרת היא בעצם בת שבע לוי – מתחזה מתוחכמת בת 60 שהוציאה מהרב לאורך השנים סכום עצום!! שלושה וחצי מיליון שקלים.

בת שבע סיפרה כי היא ביזבזה את הכסף במסעות שופינג חסרי מעצורים. הוא נותר בחובות כבדים כשהוא בסכנה אמיתית לאבד את ביתו. במהלך המפגש בין חיים אתגר לבת שבע, הוא עימת בינה לבין הרב. בת שבע ביקשה להתנצל והבטיחה כי תחזיר לרב את הכסף שהלווה לה. "הכל התבזבז", היא הודתה, "שיקרתי שאחזיר, אני רעה. הרסתי חיים ואני מתנצלת מעומק ליבי ונשמתי".

לקראת שידור התחקיר, גילה הרב לאשתו שנפל קורבן למתחזה. "אשתי הייתה בשוק, היא קיבלה את זה בבום. יומיים שהיא לא הייתה יכולה להוציא הגה מהפה", תיאר הרב, "אני מאמין שאם אשתי הייתה יודעת קודם היא הייתה עוצרת אותי. איך אומרים, נשים יותר חכמות מגברים".

"סיפרתי לאשתי על המצב הכלכלי שאנחנו נמצאים בו, היא לא ידעה על זה כי את הכסף בבית אני מנהל", המשיך הרב, "היא תומכת בי לכל אורך הדרך ואומרת שהקדוש ברוך הוא יעזור. לא סיפרתי לשאר המשפחה, זה סוד של שנינו".

הרב המשיך וסיפר: "נכנסתי לחובות אדירים. לקחתי הלוואות מכל הבא ליד – מבנקים, מאנשים פרטיים, מישכנתי את הבית שלי. אני עומד עכשיו בפני שוקת שבורה, בהלם, אובד עצות. יש לי חובות גדולים לבנקים ולגמ"חים שלקחתי מאנשים פרטיים ואני על סף התמוטטות".

עוד סיפר:"פה ושם אנחנו מדברים והיא אמרה לי כמה פעמים שהיא רוצה להחזיר את הכסף. כרגע אין לה, אבל היא סיפרה שאמא שלה נפטרה לפני פחות משנה, שהדירה שלה מושכרת עכשיו ואמורה להתחלק כירושה בינה לבין ארבע האחיות שלה ואחיה. היא מתכוונת לתת לי חלק גדול מהירושה".

יש לציין כי מאז שידור התחקיר פנו  צופים רבים לסייע כלכלית לרב לאחר שנקלע לחובות כבדים.

על אפשרות להתלונן במשטרה אמר הרב: "אני לא טיפוס נקמן אלא מציאותי. לא חושב שאלך כרגע למשטרה, כי חוץ מזה שהיא תינזק או תשב בכלא לא תצא לי מזה תועלת. כרגע מה שעומד לנגד עיניי זה איך אקבל את הכסף חזרה ואתאושש. מחכה שתיגמר השנה ויחלקו את הירושה. בכל זאת יש לה לב יהודי ומקווה שבמצפון שלה היא תחזיר לי".

תגובת עורך דינה של בת שבע לוי: "הדוברים בכתבה ניהלו קשר טלפוני אפלטוני עם גברת לוי, במהלכו סיפקו לעצמם את כל מאוויהם הנסתרים והפיקו מהשיחות רווח אישי על פי בקשתם, ללא כל תנאי מצידה. השיחות היו אישיות ונגעו לעניינים, שמצנעת הפרט אין לפרט, של כל הצדדים הנוגעים לדבר. תמורת שיחות הנפש והאוזן הקשבת של גברת לוי, ביקשו הדוברים לסייע לה, כאשר הייתה במצוקה כלכלית, וכך עשו. שוב, ללא כל תנאי מצידה. יצויין, כי גם הגברים עצמם הציגו עצמם בתחילת הקשר בשמות בדויים. על כן, אין מדובר בעניין פלילי ואין לדוברים אלא לבוא בטענות לעצמם. בעניין טענות "בעלי עסקים" על "התחזות", איננו מוצאים להתייחס לטענות בעלמא".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תהיו שקופים עם מי שנישאתם לו

    מי שלא בשקיפות מלאה עם בן הזוג או בת הזוג מפסיד בחיים ורקקקק מפסיד

    מטפלת באנשים. |
    הגב
  2. מטומטם, שאשתו תהרוג אותו, מה הוא מדבר עם בחורה בכלל

    הוא כלב בן כלב!! למה דיבר עם בחורה? רק על זה שתשרוף לו את הפה ועוד משו..
    כלב , גנב ,חיה, מושחת

    נועה |
    הגב