רגב: מי שהקליט אותי צריך להתנצל

"אין לי על מה להתנצל", הגיבה רגב. "מי שצריך להתנצל זה מי שבתוך ישיבת סיעה עשה אירוע חמור ביותר – הקליט והוציא את הדברים מהקשרם. זה לא סוד ואני לא צריכה לספר מה עשיתי למען חיילי צה"ל והפריפריה והנכים"

חה"כ מירי רגב התייחסה לראשונה היום (שלישי) להקלטות שנחשפו ב"מהדורה המרכזית"  שבהן היא נשמעת אומרת בישיבה הסגורה של הליכוד: "אין כאבי בטן על חיילים, נשים מוכות או מקרי אונס".

"אין לי על מה להתנצל", הגיבה רגב. "מי שצריך להתנצל זה מי שבתוך ישיבת סיעה עשה אירוע חמור ביותר – הקליט והוציא את הדברים מהקשרם. זה לא סוד ואני לא צריכה לספר מה עשיתי למען חיילי צה"ל והפריפריה והנכים".

רגב טענה: "בישיבת הסיעה אמרתי דבר מאוד ברור – יש לנו תפקיד אחד – להגביל את הקואליציה המסוכנת הזו, שלא מסוגלת להעביר אפילו חוק ציוני אחד ללא האופוזיציה. אמרתי שאם אנחנו הולכים בסוגיות מסוימות שעושות לנו באמת כאבי בטן – בואו נדרוש דרישות, ולא נתקפל בגלל הספין התקשורתי שעושים לנו ובגלל הנדוס התודעה שעושים נגדנו, לכן אמרתי שאנחנו צריכים להביא את הדרישות שלנו".

"העובדה שפתאום באחת בלילה נמצא 75 אחוז תקציב למען הלוחמים, זה מה שאני אומרת צריך להפיל את הקואליציה הזו", הוסיפה רגב. "אם אנחנו צריכים תומכים בחוקים מסויימים הם צריכים לקבל את הדרישות שלנו. בדיוק כמו שהבאנו הישג ללוחמים. התפקיד שלנו הוא להפיל את הקואליציה המסוכנת הזו ולא לחשוש מהנדוס התודעה בכלי התקשורת ללכת עם האמת, להילחם עליה כמו שנלחמנו על 75 אחוז. ברביעי נעביר את החוק של 100% מלגה. נעשה את זה שמית ונראה מי בעד ומי נגד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *