רגע לפני הפרידה: הארגון החרדי זכה לאות הנשיא

בטקס מרגש ומכובד במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיבלו היום זוכי ׳אות הנשיא להתנדבות׳ לשנת 2021, שהוקדש לפועלים למען חיזוק הערבות ההדדית והחוסן לאומי לשם התמודדות עם משבר הקורונה.

לצד זוכים מכל המגזרים המייצגים את כל חלקי הציבור הישראלי, בלט בנוכחותו גם הרב ישראל צ'ישינסקי מייסד ויו"ר רפואה ושמחה. העמותה נבחרה לקבל את אות הנשיא להתנדבות על פעילותה בשנת הקורונה ועל העזרה והתמיכה שהעניקה לחולים ובני משפחותיהם. בשם העמותה עלו לקבל את האות רו"ח שמעון היילבלום יו"ר מועצת ידידי רפואה ושמחה ורו"ח ראובן שיף חבר נשיאות רפואה ושמחה.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין: "כל שנה אני חש גאווה בטקס הזה, והשנה שנת המגפה והמשבר שנת הקורונה אני חג גאווה מיוחדת במינה. כששואלים אותי אם יש ביכולתינו ליצור חברה מלוכדת שמתקדמת קדימה יחד בכל תחום אני נזכר בכם ואני מצביע בפני אחרים עליכם. אתם בונים גשרים יוצרים חיבורים ומחזקים קשרים ויוצרים את החוסן הלאומי שלנו.

"אות הנשיא מוענק לארגונים ויחידים שפעלו לחיזוק הערבות ההדדית במסגת מגפת הקורונה. גם בשנה המורכבת הזאת סייעתם בחלוקת מזון, תרופות, בציוד והענקת קשר אישי ואנושי לחולים ובני משפחותיהם. אתם המתנדבים מהווים מופת של התנדבות ושליחות הרחבתם את ליבי כל כך בשבוע האחרון לכהונתי. תודה על מה שעשיתם ותמשיכו לעשות למען העם כולו".

 

יו"ר הועדה המייעצת ל'אות הנשיא להתנדבות' רב אלוף במיל. גדי אייזנקוט: "גם לעשות טוב זה מדבק. חוליה אחר חוליה שזרתם שרשרת של מעשים טובים למען החלשים בחברה, למען מי שמזלם לא שפר עליהם אתם בחרתם שלא להשאיר אותם מאחור אלא לצרף אותם למסע הישראלי ולטעת בהם תקווה. עכשיו תפקידכם גם לקבל, נבחרתם מתוך היצע גדול של התארגנויות נהדרות שפועלות למען החברה".

ד"ר ברוך לוי נשיא המועצה הישראלית להתנדבות: "ההתנדבות היא עמוד השדרה של החברה הישראלית, הזוכים באות הנשיא להתנדבות הם עוד מזיגה יפה של היופי של ארץ ישראל. כל אחד מאיתנו יכול להסתכל על רבבות המתנדבים שפועלים בשקט במגוון פעולות ועושים את החברה להרבה יותר חזקה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *